Rygter om ny PowerBook
Fra : Henrik Münster

Dato : 22-10-02 18:08

Hvad er det for nogle rygter, man hører, om en ny PowerBook onsdag? Tror
I, de har noget på sig? Skal vil til at finde Dankortet frem?

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 22-10-02 18:17

> Hvad er det for nogle rygter, man hører, om en ny PowerBook onsdag? Tror
> I, de har noget på sig? Skal vil til at finde Dankortet frem?

Hvor har du rygterne fra? Macrumors? Jeg kan ikke finde andet, end at de
kommer til januar?!
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-10-02 00:14

Poul Skovmand Thingholm <_REMOVE_pst@phenomen.dk> wrote:

> Hvor har du rygterne fra? Macrumors? Jeg kan ikke finde andet, end at de
> kommer til januar?!

Jeg så det i "forum" hos Mediamac. Oprindeligt kommer rygtet fra
diskussiongrupperne hos MacNN. Se under PowerBook. Nu får vi se. Den
skulle komme i morgen onsdag - eller er det i dag? Jeg har været på
arbejde, og TDC har i øvrigt leget lidt med deres news-server, så jeg
har ikke kunnet læse eller skrive ret meget news.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 22-10-02 18:49

> Hvad er det for nogle rygter, man hører, om en ny PowerBook onsdag? Tror
> I, de har noget på sig? Skal vil til at finde Dankortet frem?

Der kommer hele tiden rygter. Først var det i starten af oktober - så
den 15 oktober. Så idag, og nu i morgen. Der er også rygter om at de
kommer d. 1 november. Jeg må indrømme jeg snart er lidt træt af det, men
man vil jo så nødig købe, og så se den komme frem en uge efter.

Siden hvornår er du blevet sikker på at du skal have en TiBook?

anr

"Can't we have one meeting that doesn't end with us
digging up a corpse?"
-Mayor "Diamond" Joe Quimby

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 22-10-02 23:20

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Siden hvornår er du blevet sikker på at du skal have en TiBook?

ROTFL .....

Jeg undrede mig osse over Henriks pludselige beslutsomhed

Kan det have noget at gøre med, at Henrik er inviteret til Macmøde på
fredag? Har det, Henrik? Vil du komme og vise den nyindkøbe PB frem?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-10-02 00:29

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]

Det er jeg da heller ikke. Faktisk har jeg tenderet mere imod at have
lyst til at købe en iBook for nylig. Rygterne er heller ikke så præcise.
De taler også om en ny iBook med 600 og 776 MHz G4. Med PowerBook mente
jeg bare en ny bærbar. Nu må vi holde vejret til onsdag aften.

> [...]
>
> Kan det have noget at gøre med, at Henrik er inviteret til Macmøde på
> fredag? Har det, Henrik? Vil du komme og vise den nyindkøbe PB frem?

Den er jo ikke engang præsenteret endnu. Ellers skulle jeg drøne ned til
Fredgaard og snuppe den iBook de har. Det er bare den mindste model, så
den er ikke så avanceret.
Det er faktisk meget muligt, jeg kan komme på fredag. Det går
fremad med svigerfar, og han kommer måske ud af respiratoren i morgen.
Så jeg behøver ikke sidde at sørge fredag. Samtidig synes min kone ikke,
hun orker at have gæster hele weekenden, så vi har nok ikke besøg af
vores venner fredag alligevel.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 23-10-02 20:15

> Nu må vi holde vejret til onsdag aften.

Henrik, Henrik, du har vel lært på medicinmandsskolen, at det må man
ikke !
Du er vel blevet helt blå i hovedet? Det er nitten timer siden, at du
kom med dette udsagn.

Men OK, måske er det bare lægejargon? Så gælder det jo _kun_ dine
patienter

Hvis ud overlever stop-åndedræt-øvelsen, ses vi forhåbentlig på fredag !

Forstår i øvrigt godt dine spekulationer. G3 mod G4 ... tjah, en G4 i
iBook'en er sikkert værd at vente på.

Men ellers må jeg sige, at jeg har fået bekræftet mit indtryk af
iBook'en - den er lækker og meget funktionel. Herligt bærbar
(størrelsen). Held med overvejelserne.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-10-02 22:28

On Wed, 23 Oct 2002 21:14:59 +0200, Mich. Ottosen wrote
(in message <1fkiyo0.11a3p0eharggN%mich.ottosen@post5.tele.dk>):

> [...]
>
> Men ellers må jeg sige, at jeg har fået bekræftet mit indtryk af
> iBook'en - den er lækker og meget funktionel. Herligt bærbar

Han holder vejret til han får en ny computer. Det er lidt lige som at
sultestrejke, bare med luft.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-10-02 20:24

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Han holder vejret til han får en ny computer. Det er lidt lige som at
> sultestrejke, bare med luft.

Rolig! Jeg er begyndt at trække vejret igen. Så let slipper I ikke for
mig. Jeg har dog lige bestilt en Palm Zire, og det er jo også en slags
bærbar. Da jeg havde fortalt det til konen, ville hun også have en. Nu
håber jeg, den fungerer i praksis. Vi har jo ikke set den endnu.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-10-02 20:57

On Thu, 24 Oct 2002 21:24:19 +0200, Henrik_Münster wrote
(in message <1fkktp4.1emg6apznjcjN%henrik@muenster.dk>):

Det er lige som med et barn.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-10-02 21:05

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> writes:

> Det er lige som med et barn.

Åh ja, definitivt bærbar. Man kan faktisk knap lægge det fra sig.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jan Jonasen

Dato : 25-10-02 19:23

In article <kkwuo761sb.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen
(thunderbear@bigfoot.com) wrote:
> Åh ja, definitivt bærbar. Man kan faktisk knap lægge det fra sig.

Tvivler nu på at min mor stadig kan løfte mig.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 25-10-02 19:44

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> writes:

> Tvivler nu på at min mor stadig kan løfte mig.

Så må du give hende en gaffeltruck på Mors dag!

Hvis dét ikke kan gøre det, er det tiden at overveje en skrumpekur.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jan Jonasen

Dato : 26-10-02 15:25

In article <kkelaenyul.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen
(thunderbear@bigfoot.com) wrote:
> Så må du give hende en gaffeltruck på Mors dag!

Tænkte mere på et månedskort til et fitnesscenter og uden at være inde i
truckverdenen, så formoder jeg at det også er billigere.

> Hvis dét ikke kan gøre det, er det tiden at overveje en skrumpekur.

Det er det under alle omstændigheder, ca. hver gang der død og pine skal
laves nytårsforsæt.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 26-10-02 15:46

> Tænkte mere på et månedskort til et fitnesscenter og uden at være inde i
> truckverdenen, så formoder jeg at det også er billigere.

Formentlig ja. For at faa mest ud af pengene skal du nok tage
sovepose med, og gaa ned paa 4 timers soevn.

Det skulle til gengaeld nok ogsaa gerne give pote.

> Det er det under alle omstændigheder, ca. hver gang der død og pine skal
> laves nytårsforsæt.

Kan du ikke bare holde op med at ryge, eller love at tage skraldet ud
regelmaessigt?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jan Jonasen

Dato : 26-10-02 20:02

In article <kk65vpjm0r.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen
(thunderbear@bigfoot.com) wrote:
> Kan du ikke bare holde op med at ryge, eller love at tage skraldet ud
> regelmaessigt?

Nej ellers tak, jeg har set for mange "svage" fejle forsøget. En nem måde
ikke at tabe en konkurrence på, er ved at undlade at deltage.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-10-02 21:01

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> [...]
> bærbar. Da jeg havde fortalt det til konen, ville hun også have en. Nu
> håber jeg, den fungerer i praksis. Vi har jo ikke set den endnu.

Er det en moderne udgave af "Hvad fatter gør er altid det rigtige"?

Du startede med en Mac og endte med noget der ikke kan holde til at
man har den i baglommen.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 25-10-02 10:59

thunderbear@bigfoot.com writes:

>Åh ja, definitivt bærbar. Man kan faktisk knap lægge det fra sig.

)

Hanne

> Thorbjørn Ravn Andersen
> http://homepage.mac.com/ravn

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Neglesaks

Dato : 26-10-02 12:09

> Hvad er det for nogle rygter, man hører, om en ny PowerBook onsdag? Tror
> I, de har noget på sig? Skal vil til at finde Dankortet frem?

Klap hesten.

Der er problemer med ale den varme, som de nuværende G4'ere udvikler.
Jeg tror der skal en ny generation G4'ere til (mindre chipstørrelse =
mindre strømforbrug = mindre varmeudvikling) før vi får hurtigere
PowerBooks.

--
http://neglesaks.dk
En go' gang Pia blir' Danmark blåt a'!