Telefon / Fax omskifter til nummerbestemt ~
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-02 17:15

Man kan (eller har kunnet) få en omskifter til nummerbestemt ringning, - en
lille boks med 3 udgange som reagerer på hvert af de 3 ringesignaler.

Hvad hedder sådan en boks ?

Hvis man nu kun skal bruge den til at blokere en fax for andet end diff.1
(første ekstra nummer), kan man så få en med kun 1 udgang ?

--
Kristian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-10-02 17:40

"kran" <kristian_andersenATtdcadsl> skrev i en meddelelse
> Man kan (eller har kunnet) få en omskifter til nummerbestemt
ringning, - en
> lille boks med 3 udgange som reagerer på hvert af de 3 ringesignaler.
> Hvad hedder sådan en boks ?

Den hed Ring-O-Matic.

> Hvis man nu kun skal bruge den til at blokere en fax for andet end
diff.1
> (første ekstra nummer), kan man så få en med kun 1 udgang ?

Jeg har slet ikke set den for nylig.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 23-10-02 09:46

> [...]
en
> lille boks med 3 udgange som reagerer på hvert af de 3 ringesignaler.

Ring O'Matic

> Hvis man nu kun skal bruge den til at blokere en fax for andet end diff.1
> (første ekstra nummer), kan man så få en med kun 1 udgang ?

Nej

Kig i stedet på

http://www.blichfeldt.dk/indexdk.htm

under Projekter, Færdige, IPABXwPP v1.40

Den kan bygges med 1 - 3 udgange.
Den sælges også færdiglavet

mvh

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-02 20:00

Tak for svarene.

Det er nu ikke noget jeg selv har brug for, blot et forsøg på at finde ud af
om det stadig kan fås.

--
Kristian