Opgradering af 3310 sw
Fra : Allan Laursen

Dato : 22-10-02 16:40

Jeg har et kombineret f og m bus kabel til seriel porten.
Kan det bruges til at opgradere sw til 3315?
Hvis ja, hvilke programmer skal jeg bruge?

mvh Allan

Fra : NKSDK

Dato : 22-10-02 18:01

Hej Allan

Om du kan bruge dit kabel afhænger helt af den software-version, du har
i din 3310.

Hvis du har version 5.57, kan du - ved at sætte dig lidt ind i tingene -
opgradere til en 3315. Du skal bruge programmet Knok 1.0 ...og
ellers lede på nettet efter fremgangsmåden.

Hvis du ikke har den rigtige version af SW, skal du først have den lagt
ind i din telefon, og til det kan du ikke bruge det kabel, du har, idet
der skal et såkaldt flash-kabel til.

Mvh

NK

Unlocking & sw-opdatering i Viborg

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 22-10-02 18:47

Din software skal være 5.45 el. nyere for at kunne aktivere 3315
funktionerne.
Du kan bruge programmet PCLocal for at aktivere dem.
Check evt. version #*0000*

Thomas

Fra : Allan Laursen

Dato : 22-10-02 18:50

"NKSDK" <NKSDK.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> opgradere til en 3315. Du skal bruge programmet Knok 1.0 ...og
> ellers lede på nettet efter fremgangsmåden.

min tlf har ver. 5.13

> Hvis du ikke har den rigtige version af SW, skal du først have den lagt
> ind i din telefon, og til det kan du ikke bruge det kabel, du har, idet
> der skal et såkaldt flash-kabel til.

jeg havde et indtryk af at f-bus stod for flash, men at man skulle finde et
prg. der kunne bruge en com port istedet for en lpt port

mvh Allan