iTunes & CD-R drev?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 26-02-01 22:42

Hej alle :)

Ved nogen om iTunes/Disc Burner med tiden vil understøtte CD-R drev,
eller det kun vil være CD-RW drev?

Mojn, Thomas

PS: Jeg har et LaCie CD-R med Panasonic CW-7502.

--

Always remember, you are unique ... just like everybody else.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-02-01 00:01

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Hej alle :)
>
> Ved nogen om iTunes/Disc Burner med tiden vil understøtte CD-R drev,
> eller det kun vil være CD-RW drev?

> PS: Jeg har et LaCie CD-R med Panasonic CW-7502.

Du kan vist pache "MatshitaCDR" dokumentet - Jeg har i dag set det
beskrevet med et Plextor CDR drev. Jeg kan ikke huske hvor, men mon ikke
det var på xlr8y...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 27-02-01 23:33

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Du kan vist pache "MatshitaCDR" dokumentet - Jeg har i dag set det
> beskrevet med et Plextor CDR drev. Jeg kan ikke huske hvor, men mon ikke
> det var på xlr8y...

Hvis nogen falder over et link så hører jeg gerne om det, jeg kan ikke
finde det (xlr8's eller min skyld, ikke Mortens!)

Mojn, Thomas

--

Always remember, you are unique ... just like everybody else.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-02-01 03:29

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Hvis nogen falder over et link så hører jeg gerne om det, jeg kan ikke
> finde det (xlr8's eller min skyld, ikke Mortens!)

<http://www.xlr8yourmac.com/archives/feb01/022601.html#S11376>

<http://www.macintouch.com/itunes4.html> som jeg ikke har læst er
sikkert også værd at læse igennem, måske ligger der ogå nyttige
informationer i macNN og MacFixIt's læser arkiver.