Nyt Daft Punk album
Fra : Larz

Dato : 26-02-01 22:25

Ja, så er det snart den 12. marts og dermed også snart releasedate for et af
de mest ventede albums, nemlig Daft Punk's "Discovery".
Er der nogen, der har været så heldige at "smuglytte" nogle af numrene?

Jeg læste en anmeldelse inde på dotmusic.com, hvor den fik topkarakter, så
helt skidt kan det ikke være!

- - -
Larz

Fra : Uffe Holst

Dato : 26-02-01 23:11

In an article of 26 Feb 2001 Larz wrote:

> [...]
>
> Jeg læste en anmeldelse inde på dotmusic.com, hvor den fik topkarakter, så

De spillede noget i Funkshowet (mener jeg) i fredags (mener jeg). Jeg
lyttede ikke rigtig efter, men i modsætning til "Homework"-sangene, så var
det ikke noget musik, som jeg stoppede op og lyttede til. Så min
umiddelbare dom er, at sangene ikke er så bemærkelsesværdige, som på deres
forrige album. Men lad os nu se, hvad der sker, når jeg har hørt noget
mere til dem.

Mht. mest ventede albums, er der så nogen der ved, hvornår Björk kommer med
noget nyt. For mit vedkommende er det i hvert fald det mest ventede album
i øjeblikket. Jeg glæder mig som en lille spejderdreng.

--
Uffe Holst

Fra : RANielsen.

Dato : 27-02-01 00:05

"Uffe Holst" wrote:
> [...]
> noget nyt. For mit vedkommende er det i hvert fald det mest ventede album
> i øjeblikket. Jeg glæder mig som en lille spejderdreng.

Det nye album med 'Björk / Domestika' skulle komme til Maj/2001.

Og ja, jeg glæder mig også som en lille spejderbørge.

--
Rasmus.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-02-01 11:33

"RANielsen."
> Det nye album med 'Björk / Domestika' skulle komme til Maj/2001.
>
> Og ja, jeg glæder mig også som en lille spejderbørge.

Men det hedder ikke Domestica, men Vespatine.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-02-01 00:20

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det ikke noget musik, som jeg stoppede op og lyttede til. Så min
> umiddelbare dom er, at sangene ikke er så bemærkelsesværdige, som på deres

Ja, funkshowet, festudvalget og det store mix havde vist fået en skive til
deling. Generelt lød modtagelsen til at være positiv, og jeg synes da også
at det lød ok, selvom det ikke helt er min genre. En kommentar lød, at de
har opdaget discoen, så man skal nok ikke forvente noget banebrydende.

/Nikolaj

Fra : Tjek

Dato : 27-02-01 01:01

Har hørt numrene fra promoen flyder i stride strømme på et eller andet
program kaldet Napster

Fra : KASPER

Dato : 27-02-01 08:39

"Larz" <aphrodite@direkte.org> wrote in message
> [...]
numrene?

> Jeg læste en anmeldelse inde på dotmusic.com, hvor den fik

Jeg har haft promoen i lidt over en måned, og er ikke vildt begejstret.
Jeg synes den er en anelse kedelig...

--
KASPER