Temp filer
Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-10-02 15:34

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp

kan de filer der lægger i den mappe fjernes uden problemer?

Jeg bruger SpyCop og den har fundet en fil der hedder cres.dll og den ligger
i den temp mappe, men jeg ved ikke hvad filen er til. Jeg erikke helt vant
til SpyCop, men den finder den fil og i feltet "Result of Scan" står der Spy
Camera (www.spysoft.de).... ved ikke hvad det er og om det skal være der...

sniper_Nolight

Windows XP Pro

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-10-02 16:20

sniper_Nolight skrev:

>C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp
>kan de filer der lægger i den mappe fjernes uden problemer?

Uden nogen form for garanti:
På mine systemer sætter jeg min backup til at fjerne alt hvad der
ligger i alle mapper der hedder Temp. Jeg sletter i øvrigt også
alle filer der matcher *.tmp.

Jeg har kørt Windows 95, 98 og 2000 og der er aldrig
ske¤8/%#..)=¤".?/#¤!Bl^`¨

--
Bertel

Fra : Christian Andersen

Dato : 22-10-02 16:21

sniper_Nolight wrote:

> C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp

Lige en ting.

Det er aldrig smart at være permanent logget ind som lokal administrator på
Windows XP.

Opret en almindelig bruger til dig selv uden specielle privilegier og
brug kun administrator-kontoen når du skal installere programmer eller
sikkerhedsrettelser fra div. producenter.

På den måde minimerer du den skade et evt. virusangreb eller et "Ups" kan
forårsage.

Læs mere her:

http://a.area51.dk/sikkerhed/brugere

--
..signature

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 23-10-02 08:41

"sniper_Nolight" <noone@hotmail.com> wrote in message news:<3db561c2$0$97635$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> til SpyCop, men den finder den fil og i feltet "Result of Scan" står der Spy

Google nævner Predator 2 i forbindelse med cres.dll

Men alt hvad der ligger i temp-mapper burde vel kunne fjernes, når det
er oprettet før sidste genstart.

Og hvis den har en anden størrelse end de andre cres.dll'er eller en
anden dato, så er det jo ikke umuligt at en eller anden virus også
hedder cres.dll eller er omdøbt til det.

Venligst

Carsten Nielsen