Meddelse ang. extraordinær generalforsamli~
Fra : Charlotte Andersen

Dato : 22-10-02 15:11

Hej alle.

Når man indkalder til en extraordinær generalforsamling i en klub som er
underlagt Dansk Rideforbund, skal forbundet så også ha indkaldelsen - eller
vide at man indkalder?
Jeg går af som kasserer før tid, da jeg ikke ønsker at fortsætte. I den
forbindelse vil jeg høre, om der er nogle af jer som skulle ligge inde med
den viden, om man skal meddele det videre til andre end klubbens medlemmer.

Mvh. Charlotte

Fra : vagn torup & rikke b~

Dato : 22-10-02 16:09

"Charlotte Andersen" <ca@azlan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse vil jeg høre, om der er nogle af jer som skulle ligge inde med
> den viden, om man skal meddele det videre til andre end klubbens

Jeg formoder, du har læst vedtægterne? Der må jo stå et eller andet, altså
dem for Dansk Rideforbund, + jeres egen klub, om hvordan proceduren skal
være for at indkalde til ekstra ordinær generalforsamling.
Normalt vil det være sådan at et medlem alene, også selv om det er kasseren
ikke kan indkalde til extra ordinær generalforsamling, men at det skal et
vist antal underskrifter til.
Nu har jeg ikke synderlig meget viden om Dansk Rideforbund og om hvor
selvstændige deres underafdelinger/klubber er, men du kunne da ringe og
spørge.
Hvis jeg har ret i min fornemmelse af, at du gerne vil undgå, at de kommer,
fordi du ikke orker en diskussion med dem af en eller anden grund (der må jo
være en grund til "at du ikke gider mere"), så kunne du måske få en anden
til at spørge. Den person behøver jo ikke angive årsagen til spørgsmålet.
MVH Rikke

--
www.rikkebachmann.webbyen.dk
Her finder du billige, nemme og hurtige madopskrifter