London uden fly
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 22-10-02 13:28

Hejsa allesammen..

Hvilke selskaber/bureauer, andre end DFDS, tilbyder pakkeløsninger (altså
transport+hotel t/r) til London, hvor transporten IKKE foregår med fly?

-Thomas

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-10-02 13:38

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> writes:

> Hvilke selskaber/bureauer, andre end DFDS, tilbyder pakkeløsninger (altså
> transport+hotel t/r) til London, hvor transporten IKKE foregår med fly?

Stenaline gør, hvis man vel at mærke kan komme til Holland. Deres
hjemmeside åbner desværre først i morgen, men her er linket i hvert
fald:
http://www.stenalinehols.co.uk/

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Jakob L. Nielsen

Dato : 22-10-02 19:59

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> wrote in message
> Hejsa allesammen..
>
> Hvilke selskaber/bureauer, andre end DFDS, tilbyder pakkeløsninger (altså
> transport+hotel t/r) til London, hvor transporten IKKE foregår med fly?
>
> -Thomas

www.ekspresruten.dk

Dem har jeg selv været med, hvor vi fik hotel og transport til London.

Jakob

Fra : Lars Brink

Dato : 23-10-02 08:17

Hej!

> Hvilke selskaber/bureauer, andre end DFDS, tilbyder pakkeløsninger (altså
> transport+hotel t/r) til London, hvor transporten IKKE foregår med fly?

Jeg vil da også tro at DSB rejsebureau kan hjælpe da der går tog hele vejen.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Jette

Dato : 23-10-02 08:47

> [...]
>
> Hvilke selskaber/bureauer, andre end DFDS, tilbyder pakkeløsninger (altså
> transport+hotel t/r) til London, hvor transporten IKKE foregår med fly?

Prøv evt. også Eurolines-busserne.

vh/ Jette