Koncertrygter!!!!
Fra : zcully

Dato : 21-10-02 23:46

Hmmm.....
Jeg har hørt rygter om at både Rolling Stones, BonJovi og Bruce Springsteen
kommer til landet!!

Er der nogen der kan bekræfte det? Helst med sted og dato på også.

/Zcully

Fra : Anders Riis

Dato : 22-10-02 10:34

zcully wrote:

> [...]
> kommer til landet!!
>
> Er der nogen der kan bekræfte det? Helst med sted og dato på også.

Jeg har hørt fra en pålidelig kilde at Rolling Stones spiller i Parken d. 24.
juli 2003...

Anders

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-10-02 17:24

On Tue, 22 Oct 2002 11:34:27 +0200, Anders Riis <ariis@imf.au.dk>
wrote:

>Jeg har hørt fra en pålidelig kilde at Rolling Stones spiller i Parken d. 24.
>juli 2003...
>
>Anders

Mrk Knopfler kommer også

Morten
morten@bowman.dk

Fra : John K

Dato : 22-10-02 17:48

24.

> Mrk Knopfler kommer også

Den 24. juli... ?

Mvh

John K

Fra : Martin Helbo

Dato : 22-10-02 12:50

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Springsteen
> kommer til landet!!
>
> Er der nogen der kan bekræfte det? Helst med sted og dato på også.

Bruce Springsteen tror jeg ikke du skal håbe på, han er på Europa turne i
øjeblikket, men spiller kun 7 koncerter (SVJH).

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-10-02 15:44

zcully wrote:
> Hmmm.....
> Jeg har hørt rygter om at både Rolling Stones, BonJovi og Bruce
> Springsteen kommer til landet!!
>
> Er der nogen der kan bekræfte det? Helst med sted og dato på også.

Jeps, en trippel-koncert på Loppen i aften! Skynd dig, der er vist ved at
være udsolgt.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-10-02 15:49

Jacob Skaaning wrote:
> Jeps, en trippel-koncert på Loppen i aften! Skynd dig, der er vist
> ved at være udsolgt.

The Doors dukker iøvrigt også op. De er jo ved at være fast inventar derude.

/Nikolaj

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-10-02 15:47

Nikolaj Borg wrote:

> The Doors dukker iøvrigt også op. De er jo ved at være fast inventar
> derude.

Nå, så gider jeg ikke at komme. Er der nogen der vil købe en billet? Jeg
tager ikke mere for den end hvad jeg gav. 80 kr. +gebyr.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 22-10-02 18:00

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, så gider jeg ikke at komme. Er der nogen der vil købe en billet? Jeg
> tager ikke mere for den end hvad jeg gav. 80 kr. +gebyr.

Jeg byder kr. 30,- !
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-10-02 13:37

Nikolaj Borg skrev:
> The Doors dukker iøvrigt også op.

Ja, de både åbner og lukker for koncerten.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ingrid

Dato : 24-10-02 11:13

> Jeg har hørt rygter om at både Rolling Stones, BonJovi og Bruce
Springsteen
> kommer til landet!!
>
> Er der nogen der kan bekræfte det? Helst med sted og dato på også.

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=239254 - Rolling Stones spiller i
Parken til sommer

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...