S: mobiltelefonselskab..
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-10-02 22:49

Hej

Komplet mobiltelefonselskab med ca. 31000 kunder sælges for højeste bud,
henvendelse til Tiscali:

http://www.mediawatch.dk/enews.asp?art=12242

--
M.v.h. Ole®

Fra : LBC

Dato : 21-10-02 23:53

>Komplet mobiltelefonselskab med ca. 31000 kunder sælges for højeste bud,
>henvendelse til Tiscali:
>
>http://www.mediawatch.dk/enews.asp?art=12242

Måske det var en idé for Telmore Eller også så er Telia vidst
interesseret. De satser på at blive meget store i Danmark inden for en
overskuelig fremtid (større end Sonofon)

Lars

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-10-02 06:59

LBC skrev i et tidliger indlæg:

> Eller også så er Telia vidst
> interesseret. De satser på at blive meget store i Danmark inden for en
> overskuelig fremtid (større end Sonofon)

Hvem har Telia abb. Jeg kender ikke nogen der bruger dem.
Dem jeg kender har TDC,Sonofon, Tiscali,Telmore og Orange.

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Vike

Dato : 22-10-02 10:01

Så må de skynde sig at gøre noget ved deres horrible kundeservice og rod i
regninger.

Har været kunde hos dem - og bliver det ALDRIG igen.

Fra : Devast8or

Dato : 22-10-02 14:10

Heh, så er vi to. Det tog dem et år at fatte at jeg havde sagt mit
abonnement op. Fjolser :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-02 18:24

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in

> Heh, så er vi to. Det tog dem et år at fatte at jeg havde sagt mit
> abonnement op. Fjolser :)

Tjaa, da jeg sagde farvel til dem og overførte mit abo+nummer til en
anden (der var et halvt års gratis abo) sendte de mig en bekræftelse
på at de havde overført nummeret - det var bare ikke mit nummer der
stod på sedlen...
--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Basic Electronics

Dato : 22-10-02 16:51

Hej
Jeg har aldrig haft problemer med telia, jeg ved der er nogen der har, men
der er også dårlige erfaringer med andre selskaber!!. og det med at der ikke
er nogen der har dem passer ikke, jeg har stået i en telebutik hvor vi
solgte dem, og vi solgte over 3000 abb. bare i den butik i første halve år
af 2002, så der må være nogen der har dem og Telia er nok et af de
teleselskaber i Danmark med flest penge i ryggen, så hvorfor ikke, mon ikke
de køber tdc til sidst
MVH Janus Olsen

Fra : Fischer

Dato : 22-10-02 17:27

> Jeg har aldrig haft problemer med telia, jeg ved der er nogen
> der har, men der er også dårlige erfaringer med andre selskaber!!

Ja, der er nok nogen rundt omkring der har haft problemer med alle
selskaber.
Men Telia er bare det selskab der klart har fået flest klager (i forhold til
antal kunder).
Spørg blot forbrugerorganisationerne.

> [...]
> har stået i en telebutik hvor vi solgte dem, og vi solgte over 3000
> abb. bare i den butik i første halve år af 2002, så der må være

Tjaaa. Telia giver jo de største tilskud til nye telefoner, så det er klart
at de får mange nye kunder.
Men spørgsmålet er, hvor mange der er tilbage efter de 6 måneders binding.

> og Telia er nok et af de teleselskaber i Danmark med flest penge
> i ryggen, så hvorfor ikke, mon ikke de køber tdc til sidst

Ved du hvad du snakker om?
Er du klar over hvem der ejer TDC?

*Fischer

Fra : Devast8or

Dato : 22-10-02 14:29

Er der egentlig nogen der kender en pris eller et bud?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-02 18:26

> Er der egentlig nogen der kender en pris eller et bud?

Vil du da til at købe ? ;)

Fra : Devast8or

Dato : 22-10-02 18:37

Kun hvis jeg kan få det for det der står på mit dankort :). Nej, jeg var
såmænd bare nysgerrig.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-02 20:35

> Kun hvis jeg kan få det for det der står på mit dankort :). Nej,
> jeg var såmænd bare nysgerrig.

Du er skisme rig hvis du vil betale dit kortnummer ;)

Fra : LBC

Dato : 22-10-02 21:52

Jeg byder 31 kr. (1 kr pr. 1000 kunder

Lars