gangbang klubber i tv
Fra : Hans Kurt

Dato : 21-10-02 21:33

Jeg så lige noget om gangbang klubber i fjernsynet.
Det var sådan at en kvinde blev gangbanget af 5 mænd mænd som skulle
trække lod om hvem som skulle først.

Tænk hvis det var os mænd som blev gangbanget af 5 kvinder så skulle
man nok sige ismand et par gange for ikke at komme før tiden (før man
havde haft sex med 5 kvinder) :)

Fra : Klaus

Dato : 23-10-02 14:49

"Hans Kurt" <hans.kurt@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Tænk hvis det var os mænd som blev gangbanget af 5 kvinder så skulle
> man nok sige ismand et par gange for ikke at komme før tiden (før man

Åh ja jeg husker selv da jeg til gruppesex i Klub Anus, der fik jeg poleret
et tallet.
P.N.