Hvilken sang? (Skibe Uden Sejl)
Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-02-01 21:40

Hejsa.

Hvilken kunstner har lavet den sang der hedder Skibe Uden Sejl?
Der er også lavet en engelsk version af den, og det er faktisk den jeg
søger.

Mvh.

Jesper.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 26-02-01 21:51

Hej "Jesper Hansen" <Noel@post6.tele.dk>

>Hvilken kunstner har lavet den sang der hedder Skibe Uden Sejl?

Den hedder "Skib foruden sejl" og er med Peter Thorup og Anne Grethe.

>Der er også lavet en engelsk version af den, og det er faktisk den jeg
>søger.

Faktisk er den danske en cover af den engelske, men jeg kan ikke huske
titel eller kunstner.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Flemming

Dato : 26-02-01 22:22

On Mon, 26 Feb 2001 20:50:31 GMT Lars Kim Lund <larskim@mail.com>
wrote in dk.kultur.musik:

> Hej "Jesper Hansen" <Noel@post6.tele.dk>

> Den hedder "Skib foruden sejl" og er med Peter Thorup og Anne Grethe.

> Faktisk er den danske en cover af den engelske, men jeg kan ikke huske
> titel eller kunstner.

Jeg er mener helt bestemt at der er 'Islands in the stream' med Dolly
Parton
og Kenny Rogers.

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Johnny Bonde

Dato : 27-02-01 02:18

Den er osse udgivet på Svensk med Cornelis Wresvik

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind Suppe CD'er - Interview med Sussi & Leo & Johnny "Kandis" Hansen

Fra : Hans Huttel

Dato : 01-03-01 09:39

Flemming skrev:

> Jeg er mener helt bestemt at der er 'Islands in the stream' med Dolly
> Parton og Kenny Rogers.

Det er helt rigtigt. Sangen er skrevet af Barry og Robin Gibb fra Bee Gees.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/