TV-tuner program...?
Fra : Martin B

Dato : 21-10-02 21:47

Hey,

Har netop købt et TV-tuner kort fra Leadtek, som jeg egentlig er fuldt ud
tilfreds med. Det eneste man kan sætte en finger på er det medfølgende
TV-tuner program...!

Mit spørgsmål er, om der ikke findes et andet program eller skal det være
lavet til det pågældende kort...?

Mvh

Martin

Fra : TBC

Dato : 23-10-02 04:22

"Martin B" <FJERNDETTEmartin@brogaard.nu> wrote in message news:<3db467a5$0$34790$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> TV-tuner program...!
>
> Mit spørgsmål er, om der ikke findes et andet program eller skal det være

Udover WinDVR fra intervideo (og formentligt også PowerVCR fra
Cyberlink) hvis helt store fordel er software encoding og indspiling
til MPEG2 af høj kvalitet, kan det hvis man er lidt nørdet og det
handler om at SE tv, være en ide at tjekke D-scaler. - Det er en
avanceret deinterlacer med mange mange options (De-interlacing er
særligt til nytte hvis der skal fremvises på store skærme eller
projektorer). WinDVR (og formentligt også PowerVCR ?) har en simpel
interlacer indbygget, men vil du optimere til din helt egen
preference, og kan du lide at tweake lidt er D-Scaler værd at tjekke
ud.

http://deinterlace.sourceforge.net/

Mvh
TBC