ang; 912 numre
Fra : ulla

Dato : 21-10-02 21:45

Hej

Jeg har bare et lille spørgsmål. Er der nogen herinde der ved hvordan man
opretter et 912 nummer, og hvordan fungerer det.

mvh

ulla

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-10-02 21:30

"ulla" <kaaber@it.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har bare et lille spørgsmål. Er der nogen herinde der ved hvordan
man
> opretter et 912 nummer, og hvordan fungerer det.

Altså et betalingsnummer?
Du henvender dig til en udbyder af sådanne. De vil oprette et sådant
nummer tilknyttet et alm. nummer.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : ulla

Dato : 21-10-02 22:03

> Altså et betalingsnummer?
> Du henvender dig til en udbyder af sådanne. De vil oprette et sådant
> nummer tilknyttet et alm. nummer.
>
> Hej igen

Men hvilken udbydere findes der. Er tdc en af dem, og hvilken afdeling
spørger man i.

mvh ulla

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-10-02 22:04

> Men hvilken udbydere findes der. Er tdc en af dem, og hvilken afdeling
> spørger man i.

Jeg ville prøve at snakke med TDC Tele Danmark Erhverv

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats