jesus
Fra : lise

Dato : 21-10-02 20:17

tager han også på camping
eller hvad

Fra : Sune

Dato : 21-10-02 20:41

"lise" <villy.rap@tdcasdl.dk> skrev i en meddelelse
news:3db452b7$0$28794$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> tager han også på camping
> eller hvad

Ja, det gør han og oven i købet ofte på motorcykel

--
Sune
http://www.danmc.dk

Fra : lise

Dato : 21-10-02 21:07

se det er sku noget der ruller
jeg personlig havde jeg forvendte at han kørte på 3 hjul med en lille ligge
vogn efter

Fra : Gismo

Dato : 21-10-02 00:06

"lise" <> skrev i en meddelelse >
se det er sku noget der ruller
> jeg personlig havde jeg forvendte at han kørte på 3 hjul med en lille
ligge
> vogn efter

Det gør han også i skikkelse af Moses Hansen, som føre motorcyklen med
sidevogn, i den sidder Jens jørgen Thorsen og redigere jesus II filmen, og
et par nyhedsgrupper

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 21-10-02 00:15

"Gismo" <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Det gør han også i skikkelse af Moses Hansen, som føre motorcyklen med
> sidevogn, i den sidder Jens jørgen Thorsen og redigere jesus II filmen, og

Shiiiiiit den kom i forkert indlæg. Ballade igen. Sorry.

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 21-10-02 00:15

Fra : Gismo

Dato : 21-10-02 00:18

Fra : lise

Dato : 21-10-02 21:15

der er lige gået en mus i computer
kommer igen morgen

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 21-10-02 22:03

Det var da et underligt spørgsmål - Er påskeferien så aflyst ??

Fra : villy

Dato : 22-10-02 21:21

det ville jeg tro

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-10-02 22:47

Med vilje har jeg ikke klippet i nedenstående, og læs iøvrigt nederst
i indlæget - især alle jer der ikke endnu har fundet ud af det
fornuftige i en god teknik til svar og citat:

"villy" <villy.rap@tdcasdl.dk> skrev i en meddelelse
> det ville jeg tro
> "Carsten Bo Laursen" <cabola@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

Er der nogen der kan finde ud af hvad denne villy vil sige og til hvad
og hvem?

Et meget typisk eksempel på, hvorfor der jævnligt er nogle der påtaler
en så dårlig svar- og citatteknik.

En stærk opfordring til alle om at læse og bruge de gode og fornuftige
regler om svar- og citatteknik her:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : villy

Dato : 23-10-02 23:04

Med vilje har jeg ikke klippet i nedenstående, og læs iøvrigt nederst
i indlæget - især alle jer der ikke endnu har fundet ud af det
fornuftige i en god teknik til svar og citat:

mit cpr nr holder jeg for mig selv
send bare en mail det hedder email
hvis du mangler personlig oplysninger

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 23:33

"villy" <villy.rap@tdcasdl.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> mit cpr nr holder jeg for mig selv
> send bare en mail det hedder email
> hvis du mangler personlig oplysninger

Jeg fatter ikke at du vil vedblive med at opføre dig så barnligt, -
men du er måske et barn?

FUT dk.admin.netikette

Fra : villy

Dato : 24-10-02 17:35

læser du det vi andre skriver til dig

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 17:59

> læser du det vi andre skriver til dig
>
> Jeg fatter ikke at du vil vedblive med at opføre dig så barnligt, -
> men du er måske et barn?

Sådan skrev villy der åbenbart ikke har hjerneceller nok til at forstå
hvad mange siger til ham i et pænt og høfligt sprog

FUT mudder, hvor du ubetinget hører hjemme, for i en campinggruppe er
du helt malplaceret

Fra : villy

Dato : 24-10-02 18:07

skal vi tage hiannden i hånden
vi kunne da gå samme vej

Fra : villy

Dato : 22-10-02 21:21

det ville jeg tro

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-10-02 01:57

....og Julen er osse aflyst - de har fundet faderen...

MvH Aragorn_dk

Fra : villy

Dato : 23-10-02 16:04

sikket masse penge at spare

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 16:40

> sikket masse penge at spare
> "Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

Hej Villy

Vil du ikke godt være rar at læse dette:

du ville gøre en masse mennesker glade hvis du ville bruge lidt af de
gode råd der deri er henvist til!

--
Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
http://www.synnejysk.dk/

Fra : villy

Dato : 23-10-02 21:02

har man lov til at være ny begynder eller Hvad
uden at få alt mulig LORT med jesus og de 7 musketere
1 mosede bog kapitel 3 vers16 stykke 1 eller er det 7
kan ikke lige huske

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 22:49

> har man lov til at være ny begynder eller Hvad

Ja det har man. Og man har også lov til at være villig til at lære
hvordan man opfører sig i de danske usenetgrupper. Noget du
tilsyneladende ikke er, er der en del der tyder på!

> uden at få alt mulig LORT med jesus og de 7 musketere
> 1 mosede bog kapitel 3 vers16 stykke 1 eller er det 7
> kan ikke lige huske

Nu synes jeg ganske enkelt du opfører dig helt fjollet, og det er lige
præcis sådan en opførsel som du her præsterer der gør, at det stadig
er nødvendigt at komme med vejledninger til, hvordan man bør opføre
sig når man begiver sig ud på det danske usenet.

Jeg har pænt og høfligt henvist dig til de gældende regelsæt for
usenet.

Og kan du vise mig bare et eneste enkelt sted, hvor jeg i denne gruppe
prædiker kristendom eller slige "vederstyggeligheder"?

Hvis ikke, fortjener jeg vist at få en uforbeholden undskyldning fra
dig!

Og jeg har ikke et eneste sted i denne gruppe give dig:

> alt mulig LORT med jesus og de 7 musketere
> 1 mosede bog kapitel 3 vers16 stykke 1 eller er det 7
> kan ikke lige huske

Og hvis du gjorde dig den ulejlighed at sætte dig en smule ind i
reglerne, så vil du også vide, at det er fuldt tilladt at henvise til
diverse hjemmesider i sin signatur.

FUT dk.admin.netikette (hvilket betyder at svar på dette indlæg kun
kan ses der og ikke i denne gruppe)

Fra : villy

Dato : 24-10-02 18:04

Fra : villy

Dato : 23-10-02 21:02

Fra : villy

Dato : 23-10-02 22:14

på.
På.

att. andreas falck
dette er et kopi fra indslaget liste

Vil du ikke godt være rar at læse dette:
prøve at tænke lidt over hvad andre skriver til dig
moral er godt ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, resten må du selv tænke dig til

dvs. har man ingen kommentar til det der står
så læser mand det bare
er der så en kommentar vedrørende debatten
så lav dit inslag ej om usenet.dk

Fik vist klippet det værste skrammel væk.

Er du mindre begavet, eller vil du bare genere andre.
Hvorfor læser du ikke bare indlægget før så ved du hvad han svarer på,
det gør de fleste vel hvis de er i tvivl.
Du forventer at du kan komme ind midt i en samtale og så få det hele med,
det kan sku' da heller ikke lade sig gøre i en alm. samtale.
hvorfor er du så ivrig efter at alle skal helt korrekt efter usenet.dk
regler
jeg tror der er mange der kun lige er inde og vende et spørgsmål og så går
der lang tid før de bruger gruppen igen.

Tænk positivt, pas på blodtrykket, du får det meget bedre.

Undskyld den lidt skarpe tone, men jeg og flere er træt af den almægtige,
der konstant skal dunke folk oven i hovedet med regler.

så læser mand det bare
er der så en kommentar vedrørende debatten
så lav dit inslag

jeg er ikke kommet for at læse om jesus
eller folk der konstant skal dunke folk oven i hovedet med regler

Fra : PHK

Dato : 24-10-02 08:55

> jeg er ikke kommet for at læse om jesus
> eller folk der konstant skal dunke folk oven i hovedet med regler

Hvad er du her så for?

--
_
|_|

Fra : villy

Dato : 24-10-02 17:30

camping
camping =fritid ej jesus

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 17:57

> camping
> camping =fritid ej jesus

Og camping er ikke = idioter som villy der hverken læse eller selv
skifte sin egen ble

FUT mudder, da du åbenbart ikke fatter en brik af noget som helst.

Fra : villy

Dato : 24-10-02 18:04

hej jesus
du huskede din kammerat

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 18:21

> hej jesus
> du huskede din kammerat

Klage afsendt til din udbyder

FUT mudder

Fra : villy

Dato : 24-10-02 18:34

modgang er skidt

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-10-02 07:22

> tager han også på camping
> eller hvad

Jeg så ham i sommers med en Camp-let bag på sin 45-scooter.

Sej fyr, langsomt optræk

Fra : villy

Dato : 22-10-02 21:23

må da ikke håbe at han møder politiet