Disturbed = satanister?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 21-10-02 20:02

Hey alle musikelskere....

Er der nogen der ved om Disturbed har stået frem og sagt i offentligheden at
de er satanister?

Efter at have set deres nye cd ( dog ikke hørt den endnu ) ser det
foruroligende ud.

Hvad har I hørt og set?

Mvh

Rasmus Hauge
--
ICQ: 126307471
Ved svar fjern NO-SPAM i emailadressen

Fra : Kong Kent

Dato : 22-10-02 17:19

> Er der nogen der ved om Disturbed har stået frem og sagt i offentligheden
at
> de er satanister?

Hvilken relevans har det?

> Efter at have set deres nye cd ( dog ikke hørt den endnu ) ser det
> foruroligende ud.

Nå ja, satanister er jo nogle forfærdeligt farlige typer... not!

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-10-02 17:27

Kong Kent wrote:

> Hvilken relevans har det?

> Nå ja, satanister er jo nogle forfærdeligt farlige typer... not!

Hvis de er ligeså negative som dig........

-Sune

Fra : Kong Kent

Dato : 22-10-02 17:33

> Hvis de er ligeså negative som dig........

Er jeg negativ??

Jeg stiller et ganske naturligt spørgsmål om relevansen, og så laver jeg en
lille spydig kommentar om, at satanister bestemt ikke er mere foruroligende
end andre troende.

Forklar venligst nærmere om hvorfor du mener jeg er negativ, Sune.

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-10-02 14:27

Kong Kent wrote:

> [...]
> foruroligende end andre troende.
>
> Forklar venligst nærmere om hvorfor du mener jeg er negativ, Sune.

Nej!

Seriøst.
At starte med at kommentere en anden persons indlæg ved at spørge om hvilken
relevans det har forekommer mig ret nedladende og ikke særlig positivt.
Rasmus ville vel ikke have postet sit indlæg hvis han ikke selv syntes det
havde relevans. Og i den næste sætning hvor Rasmus virker en smule skræmt
over pladecoveret, så skal han også høre for det..Der er jo ikke for fem
flade ører konstruktive tanker bag dit svar til manden.

-Sune (der er fuldstændig ligeglad med om folk er hedonister eller 7. dags
adventister)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-10-02 21:05

Rasmus Hauge Hansen wrote:

> [...]
> de er satanister?
>
> Efter at have set deres nye cd ( dog ikke hørt den endnu ) ser det

Hvorfor?

Måske burde spørgsmålet i virkeligheden være "Er der nogen der ved om
Disturbed har stået frem og sagt i offentligheden at de er jøder?"

Så vidt jeg kan se er logoet sat sammen af en masse religiøse symboler.
Jødestjernen, korset, halvmånen (som jeg ikke lige kan huske hvor hører
til, sikkert noget muslimsk/arabisk), og et pentagram der vender på
hovedet.

Det er mere indholdet der er foruroligende.
Udfra hvad jeg har hørt af det indtil videre er det en katastrofe i
forhold til The Sickness.

Men du kan jo prøve at klikke lidt rundt på http://www.disturbed1.com
(1-tallet skal være der)

/Robert

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 22-10-02 21:09

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO-SPAMliberalist.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> de er satanister?
>
> Efter at have set deres nye cd ( dog ikke hørt den endnu ) ser det

Er det ikke verdens ældste salgstrick inden for den hårdere rockmusik? På
den måde appellerer de til skoletrætte pubertetsdrenge, som så betaler i
stedet for at downloade Derudover virker det som om, at det er frygtelig
populært for orkestre at sætte sig selv i bås... Creed har vist offentligt
erklæret sig for gode kristne borgere, hvilket så til dels undskylder deres
frygtelige guitarlyd George Michael er bøsse og synger stort set "booty"
i alle sine nyere sange... ah, mindre overdrivelse måske...

Men lad dem være satanister - det skal de vel ha' lov til?

/Ulrik