?:Skydepram med påhængsmotor?
Fra : g-mc

Dato : 21-10-02 19:48

Hej Ng.
Jeg har en skydepram med tilhørende påhængsmotor på ca 3-5 HK. I det område
jeg jager fra er det ikke tilladt at skyde fra pram med motor, så jeg har
slæbt motoren op på stranden hver gang. Nu fortæller min kammerat mig at det
er tilladt at have motoren fastspændt på båden under jagten, bare den er
slået op! . Passer det??

Mvh Jeppe.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-10-02 10:05

Hej

Så vidt jeg er orienteret Må man gerne have påmonteret en motor så længe den
ikke er i brug under jagtens udførelse, jeg mener også der er noget med at
den heller ikke må bruges til at samle vildtet op med.

Mvh
Martin Sørensen
www.danhunters.dk

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 23-10-02 10:00

Hej Martin
Ring til din lokale strandjagt konsulent hvis du har problemer med udøvelse
af strandjagt i dit område.
Du må ikke have påhængsmotor i prammen overhovedet, prammen skal flyde når
du er på jagt. Du kan event. hænge påhængsmotor på en pæl el.l. som du har
banket ned i havbunden. Husk også der er max fart under udøvelse af jagt på
vandet, nogen steder må der slet ikke bruges motor. Det ved
strandjagtkonsulenten.
hilsen
Flemming Aagaard