3V / 5V SIM kort
Fra : L@rs K

Dato : 21-10-02 19:35

Er der nogle der har erfaringer med NOKIA 6210 / 6310 og "GAMLE" 5 volt SIM
kort ?

Understøtter disse telefoner 5V/3V dual voltage SIM ?
Problemet er at telefonen (6210) "dør" lige pludselig, men med et andet SIM
kort i klarer den sig fint !!
Så mistanken er, at det er fordi SIM kortet skal opgraderes til den NY type
!!

P.S. Skifter TeleDanmark SIM kort gratis ?

L@rs

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 21-10-02 19:47

> Er der nogle der har erfaringer med NOKIA 6210 / 6310 og "GAMLE" 5 volt
SIM
> kort ?

Hej Lars.
Jeg ved at det er tilfældet med Nokia 6310. Den accepterer ikke de gamle sim
kort, så der skal du have et nyt. Mht. om Tele skod gør det gratis, tør jeg
ikke sige, men med mine erfaringer med dem, skal du sikkert betale hvis ikke
du kan snakke for din syge moster.

--
Med venlig hilsen..
Søren Jørgensen

Fra : Allan Jensen

Dato : 22-10-02 14:18

"Søren Jørgensen" <devoted@hotpop.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ikke sige, men med mine erfaringer med dem, skal du sikkert betale hvis

Thi hi. Har kammerat der "snakkede for sin syge moster". Så slemt var det nu
ikke. De startede med at ville have 99 eller var det 149,. ? Ka jeg ik' lie
huske.
Men da han fik fortalt at han havde været kunde siden mobiltelefonerne var
kulfyret og at det ikke skulle tage ham ret lang tid at skifte til Telmore,
så kom der pludselig en frem og mente at det nu nok kunne gøres gratis.

Så fik han et nyt.

Just my 2 cents....

AJ

Fra : L@rs K

Dato : 22-10-02 22:29

"Allan Jensen" <allan.jensenSPAM-FILTER-ON@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Telmore,
> så kom der pludselig en frem og mente at det nu nok kunne gøres gratis.

Tak for svaret.....

Cool nok med teleselskabet. Jeg ringede til dem... forklarede problemet og
at jeg havde skiftet telefonen ud flere gange uden at modtage nyt SIM kort,
så det nok var på tide jeg fik et nyt. Det var fint med dem da telefonerne
var købt ved selskabet, så nu sender de et NYT !!

Jeg er dog IKKE klogere på den der NOKIA 6210.......... Den kører med det
gamle kort,,,,,, altså lige indtil den så pludselig ikke køre alligevel
(slukker).

L@rs