The force????
Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-10-02 16:04

Hejsa.

Jeg nåede lige at se slutningen af en film der blev vist på tv2 den anden
dag. Jeg tror den hed The force og var med Kirk Douglas. Den handlede om
noget telepati eller noget i den retning.

er der nogen der kan huske hvad den hedder

hilsen

karsten

Fra : Brian Petersen

Dato : 21-10-02 16:05

The Fury (1978)

Fra : Per Kristensen

Dato : 22-10-02 07:33

"Karsten Andersen" <stirvens@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget telepati eller noget i den retning.
>
> er der nogen der kan huske hvad den hedder

Yup Brian De Palma's The Fury. Filmen er ikke det helt store, men De Palma's
stil er fantastisk.