DataReport
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-10-02 14:35

Hej NG

Jeg er i færd med at lavet et foreningsmedlemsprogram, og nu har jeg et
problem.

Jeg benytter DataEnvironment og DataReport, det går også fint, jeg får
rapporten ud,
men jeg har så mange felter, at jeg gerne ville lægge papiret ned.

Jeg ved godt, at jeg kan skrive rptMedlem.Show, da får jeg vist rapporten,
og der kan
jeg trykke på printerikonet og den vej lægge papiret ned, men det er ikke
det jeg vil.

Jeg har en knap "Udskriv" og så bliver rapportern lavet og skrives ud, så
det jeg
ønsker er en kodestump der lægger papiret ned inden det udskrives, rapporten
skal ikke vises på skærmen.
Håber på lidt hjælp.
m.v.h.
ole

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 26-10-02 22:58

"Ole J. Hansen" <ojh@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rapporten ud,
> men jeg har så mange felter, at jeg gerne ville lægge papiret ned.
Hej csvendsen
Tak for svaret det fungerer fint.
m.v.h.
ole