Power Wheel fra Globe i netto ?
Fra : Peter T.

Dato : 21-10-02 14:14

Min lokale Netto har et parti rat og pedaler til salg for 199. Det hedder
Power Wheel og er fra et firma, der hedder Globe. Der er ingen webadresse
på kassen og personalet aner ikke om det fungerer under win2000, hvilket er
mit krav.

Er der nogle der har sættet, er det et godt køb og kører det under win2000?

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Peder

Dato : 21-10-02 17:15

On Mon, 21 Oct 2002 13:13:36 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

> [...]
>mit krav.
>
>Er der nogle der har sættet, er det et godt køb og kører det under win2000?

Jeg har ikke rattet og har heller ikke prøvet det, men hvis det er
samme rat som på http://www.compugames.com.tw/html/power_wheel.html
ser det ud til at virke under win2000.

-Peder

Fra : Peter T.

Dato : 21-10-02 20:20

Peder wrote:

> samme rat som på http://www.compugames.com.tw/html/power_wheel.html

Tak. Det ligner det rat, men billedet i hovedet blev vasket lidt væk i
rødvin i weekenden. :)

Fra : Peder

Dato : 22-10-02 10:22

On Mon, 21 Oct 2002 19:19:36 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

>Tak. Det ligner det rat, men billedet i hovedet blev vasket lidt væk i
>rødvin i weekenden. :)

Hehe... det er jo hvad der sker

-Peder

Fra : Peter T.

Dato : 22-10-02 20:16

Peder wrote:

> samme rat som på http://www.compugames.com.tw/html/power_wheel.html

Nå, jeg har købt det idag og det er ikke helt samme model. Men det virker
solidt og kører fint under win2000. Umiddelbart kan jeg ikke få øje på
nogen ting, som skulle trække mit indtryk ned. Så jeg er godt tilfreds med
købet til 199 kr. :)

Fra : Peder

Dato : 23-10-02 09:42

On Tue, 22 Oct 2002 19:16:24 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

> [...]
>solidt og kører fint under win2000. Umiddelbart kan jeg ikke få øje på
>nogen ting, som skulle trække mit indtryk ned. Så jeg er godt tilfreds med

Lækkert... enjoy

-Peder