Film software (evt. plug-in)
Fra : Christer Østergaard

Dato : 21-10-02 13:13

Hej!

Jeg synes ikke at kunne finde en bedre, dansk nyhedsgruppe, så here goes:

Jeg leder efter et program eller plug-in til Adobe Premiere, der kan give
mig en forholdsvis god slow motion effekt. Jeg har kigget mig lidt omkring,
og jeg synes endnu ikke jeg har fundet noget, som giver mig hvad jeg gerne
vil.

Jeg vil så vidt muligt gerne undgå den strobe-effekt der opstår, når man
sætter hastigheden ned. Derfor skal jeg bruge noget, der ikke kun sætter
hastigheden ned, men også "morpher" imellem de enkelte frames.

Jeg har til tider faldet over helt banale hjemmevideooptagelser på nettet
(sidst af en gut som lavede nogle martial arts tricks....). Dette var, efter
mit skøn, optaget på et helt almindeligt DV-cam, og efterfølgende sat slow
motion på. Det var faktisk en ret god slow motion effekt, og jeg ønsker at
opnå noget i samme grad.

Er der nogen her i gruppen, som sysler lidt selv, og som har erfaringer med
et sådant program?

På forhånd tak!

Mvh.
Christer

Fra : Madsen

Dato : 21-10-02 13:30

On Mon, 21 Oct 2002 12:13:07 GMT, "Christer Østergaard"
<winterdk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg leder efter et program eller plug-in til Adobe Premiere, der kan give
>mig en forholdsvis god slow motion effekt.

Hej

Mon ikke det hører under videoredigering ?
dk.edb.videoredigering

mvh Madsen