3510 fra wanasave og ikke sim/operatørlåst
Fra : quake

Dato : 21-10-02 12:28

Jeg har købt en 3510 hos wanasave som ikke er sim/operatørlås me når jeg
sætter mit kort i fra in gamle mobil a2628 eriksson så skriver den nye mobil
bare kun nødopkald og spørger om pinkoden igen
og det er den rigtige pinkode jeg trykker. har sonofon variant hvis det har
noget at sige.

Quake

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 21-10-02 12:43

Hejsa.
Det kan måske skyldes at dit sim kort er for gammelt. Det har noget med 3 og
5 volts kort at gøre,men lige præcist hvordan det er, husker jeg ikke. Spørg
eventuelt Sonofon om de mener det kan være kortet der er for gammelt.

--
Med venlig hilsen..
Søren Jørgensen