G4 til iMac.
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-02-01 20:27

Så er der kommet nye muligheder for at holde liv i den gamle iMac,
spørgsmålet er om det kan betale sig:

PowerLogix today introduced its new line of iForce G4 upgrades for
first-generation, 233-333 MHz iMacs. The iForce G4 is available in four
configurations: 400 MHz/512KB cache ($380), 400/1MB ($400), 450/1MB
($580), and 500/1MB ($700)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : Big Green Lizard aka~

Dato : 26-02-01 22:30

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> [...]
> first-generation, 233-333 MHz iMacs. The iForce G4 is available in four
> configurations: 400 MHz/512KB cache ($380), 400/1MB ($400), 450/1MB

Hm. hvis vi siger 10 kr/$ er den miste til en pris af 4000 kr. De fleste
operation vil under dte nuværende Mac OS ikek vinde meget, men det vil
give et godt boost under OS X, og gøre iMac'en i stand til at køre det
næste OS fornuftigt.

De øverste to modeller er lidt pebrede, så det er vel hvor meget man vil
ofre... måske skulel man vente, når Motorola får gang i produktionen af
de nye G4'ere, såh!!!!! :)

--
Peter
http://titancity.com/misc/amigalinks.html - AMIGA links!

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-02-01 09:48

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Så er der kommet nye muligheder for at holde liv i den gamle iMac,
> spørgsmålet er om det kan betale sig:

Det vil jeg også sige. Processoren er god nok som den er, men
skriv til mig, når der kommer en 17" skærmopgradering
Henrik Münster
Esbjerg