Blæser på GeForce I
Fra : Martin Jensen

Dato : 21-10-02 10:24

Hej NG

Jeg har et lille spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe mig med.

Jeg er ved at renovere min server, og blæseren på mit grafik-kort, er meget
støvet, og køre ikke så godt mere.
Spørgsmålet er så, har man overhovedet brug for den blæser, på sådan et
lille kort?

Mvh
Martin

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-10-02 12:58

ja
jeg har hørt om flere tilfælde hvor kortet er brændt af uden blæser.
men få fat på noget symaskine olie,og tag så klistermærket af,hæld 1-2
dråber ned ,sæt mærket på igen.Det hjælper meget på larm fra blæseren.

/sam