Hitman 2 - Er der problemer med det?
Fra : Anders Nielsen

Dato : 21-10-02 10:02

Hej

Jeg skal i morgen hjælpe en med at installere Hitman 2 på sin computer.

Nu vil jeg lige spørge herinde om I ved noget om eventuelle problmer, der
kan være i forbindelsen med det spil.

Det eneste jeg ved om den computer jeg skal installere det på er, at der
bliver brugt windows ME og at den ikke har haft problemer med at køre spil
som Medal of Honor eller Max Payne.
Tror I at det kan være p.g.a. windows ME, at han selv ikke har kunne
installere det?

Mvh
Anders

Fra : Ole

Dato : 21-10-02 13:14

½øj.

Det vil hjælpe noget, hvis du lige skriver, hvad han ellers har af
maskineri. Ellers kan jeg bare sige, du skal sørge for nyeste drivere, og
hvis din makker vil gøre sig selv en mega tjeneste, så smider han ME ud, og
installerer 98SE ellers XP. XP skal du bare være klar over at det kræver ret
meget RAM, 256 som et minimum.

/Ole

Fra : Anders Nielsen

Dato : 21-10-02 13:26

"Ole" <ole_ryoREMOVETHIS@mail1.stofanet.dk> wrote :

> Det vil hjælpe noget, hvis du lige skriver, hvad han ellers har af
> maskineri.

Kan jeg ikke endnu, da jeg ikke aner det. Kunne selvfølgelig spørge ham, men
jeg har ikke mulighed for det før jeg skal ud til ham.

> hvis din makker vil gøre sig selv en mega tjeneste, så smider han ME ud,
og
> installerer 98SE ellers XP.

Vil forsøge at overtale ham til det, men bliver nok svært, da han ellers er
glad for ME

Men ellers mange tak for hjælpen. Det kan være jeg vendet tilbage når jeg
ved mere om hans pc.

Mvh
Anders

Fra : Simon Kamber

Dato : 21-10-02 17:19

On Mon, 21 Oct 2002 14:13:30 +0200, "Ole"
> [...]

>installerer 98SE ellers XP. XP skal du bare være klar over at det kræver ret
Kender faktisk mennesker der har formået at køre ME i årevis uden
problemer. Forstår ikke helt hvordan det kan lade sig gøre.

Fra : Ole

Dato : 21-10-02 19:04

Det fatter jeg nu heller ikke. Jeg havde det inde i 2 måneder, og l*rtet røg
ned konstant, men nogen kan jo være heldige. Men 98SE og XP, så kører
svineriet igen

/Ole

Fra : David

Dato : 22-10-02 08:13

Hvad jeg har hørt skulle pressemeddelserne dengang ME kom ud ikke være gode
for ME. Man anbefalede 98SE indtil ME var blevet "sat mere på plads", Men
ME kommer nok ikke sådan lige på plads.
Det sagde simpelt hen alt presse/blade/internetaviser der eksistere.
-
David

Fra : David

Dato : 22-10-02 08:06

Er det så særligt praktisk at bruge et OperativSystem som XP til spil, når
det bruger så meget ram?
-

Fra : DWM

Dato : 22-10-02 08:48

"David" <mcag@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det så særligt praktisk at bruge et OperativSystem som XP til spil, når
> det bruger så meget ram?

Tja jeg har brugt det til Morrowind, Mafia, Battlefield 1942,
Medal of Honor og mange flere uden problemer med 256mb.

/Kenneth Iversen

Fra : David

Dato : 22-10-02 08:19

Jeg ved bare at det ikke køre på vodoo (3dfx). Måtte selv skifte kort til
TNT2 (gammelt kort, ved det godt, men det kører fint i 640*480 Hitm 2 altså)
I hitman 2 er det mere coolheden jeg kan lide frem for at det skal behøve at
være så fedt i opløsning/detaljer.
-
David

Fra : Anders Nielsen

Dato : 23-10-02 08:33

Hej

Bare lige for at følge op på min installation af Hitman 2, så VAR der
problemer, men nu kører det - indtil videre - fint.

Problemet var, at efter spillet var installeret og man skulle starte det op,
så kom der en fejlbesked om en fil der hedder eax.dll

Det hele kunne ordnes ved at følge følgende vejledning:

http://www.eidosinteractive.co.uk/support/faqinfo.html?fqid=183&gmid=128

Er der nogle der ved hvad den der eax.dll-fil er for en og hvad det er man
helt præcist ændrer når man sætter sin hardware accelration ned?

Mvh.

Anders