default browser i Classic og ikke i OSX.2?~
Fra : Lone Koefoed

Dato : 21-10-02 09:19

Nu er der på min TiBook, osX.2 sket det mærkelige, at computeren, hvis
jeg klikker på et link i fx emailprogram (Eudora) eller IMklient
(Proteus), begynder at starte Explorer i Classic mode??

Hvad er nu det for noget? Og hvor dælen ændrer jeg den til at noget
andet sker (at den fx åbner i Mozilla, som jeg helst vil og som den
kunne før)?

--
Lone, desperat fordi hun skal stoppe opstart af Classic hele tiden

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-10-02 15:49

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Hvad er nu det for noget? Og hvor dælen ændrer jeg den til at noget
> andet sker (at den fx åbner i Mozilla, som jeg helst vil og som den

På samme måde som du gjorde første gang - I
Systemindstillinger/Internet/web. Du har sikkert indstalleret en ny
udgave af Mozilla fornyligt og så smides indstillingen ud, da den ikke
kan finde det gamle program.

Jeg oplevede det selv da jeg ret ofte opdaterede min OmniWeb og oplevede
at IE hele tiden blev valgt som standard browser.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Lone Koefoed

Dato : 21-10-02 17:44

In article <1fkewti.1ejc6m71pwg6fwN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> På samme måde som du gjorde første gang - I
> Systemindstillinger/Internet/web.

tusind tak. Jeg har faktisk aldrig gjort det før, det skete helt af sig
selv på en eller anden måde - at Mozilla blev standard før.
Nu jeg var derinde ændrede jeg også lige default emailklient til Eudora.
Jeg er en meget glad kvinde lige nu. Tak.

--
Lone

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 21-10-02 16:08

> [...]

> Hvad er nu det for noget? Og hvor dælen ændrer jeg den til at noget
> andet sker (at den fx åbner i Mozilla, som jeg helst vil og som den

I Eudora skal du holde alt/skiftespor nede mens du dobbeltklikker på et
link, så får du mulighed for at vælge hvilken browser du vil bruge.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...