Sportsskadestatistik
Fra : Brian Elmegaard

Dato : 21-10-02 07:11

Hej,

jeg har diskuteret med nogle venner om hvad der er den farligste
sport. Dette kan naturligvis måles på mange måder, men mest reelt er
vel antal (alvorlige?) skader per udøver. Det påstås at ridesport er
farligst.

Har I nogen link eller referencer, som kan afklare spørgsmålet?
--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.dtu.dk/staff/be

Fra : Christian Holm

Dato : 25-10-02 21:07

Håndbold!

/Christian

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 26-10-02 12:48

> "Brian Elmegaard" <brian@rk-speed-rugby.dk> wrote in message

Prøv evt at kontakte Dansk Idrætsforbund, mon ikke de har nogle
data...

Carsten
--
/"\ | Carsten Svensgaard
\ / ASCII ribbon campaign | carsten (a) svensgaard.org