Total off-topic - 10 grunde til at is er b~
Fra : Andreas Falck

Dato : 26-02-01 19:45

.. . . . .

1. Is er også godt når det er blødt.
2. Is er godt både med og uden nødder.
3. Du har aldrig uønsket is rendende i hælene på dig.
4. Is kan gøre dig tyk, men ikke gravid.
5. Du ved at der aldrig er andre der har smagt på din is.
6. Is bor i fryseren og fylder ikke i sengen.
7. En lille is kan også være god.
8. Is bliver ikke mindre bare fordi det er koldt.
9. Is plager dig ikke om at du skal spise den.
10. Du har altid lyst til at synke is.

Andreas Falck - ICQ 108480093

"Det evige Evangelium" - http://come.to/Andreas.Falck

Fra : Live4Him

Dato : 26-02-01 23:20

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 7. En lille is kan også være god.
> 8. Is bliver ikke mindre bare fordi det er koldt.
> 9. Is plager dig ikke om at du skal spise den.
------------------
Udmærket Andreas, godt med lidt humor. Der er mere sjov på :

http://games.crosswalk.com/toons/

jørgen.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-02-01 09:24

Andreas Falck <Andreas.Falck@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97e8ee$p5o$1@egon.worldonline.dk...
> "Det evige Evangelium" - http://come.to/Andreas.Falck

<> den er da meget god .... men du der ellers går så meget op i at folk
opfører sig korrekt i gruppen .... sætter deres svar rigtigt ... sletter det
overskydende osv. burde måske selv være et godt eksempel og ikke sende noget
for gruppen totalt uvedkommende... men jeg grinede da af den. Ville nok bare
synes det var dødirriterende hvis alle begyndte på den slags ... når der jo
også findes en gruppe beregnet til disse ting ....

MVH
Anne-Marie

Fra : Niels Steg

Dato : 27-02-01 10:28

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:auJm6.478$P35.31486@news101.telia.com...

> [...]
der jo
> også findes en gruppe beregnet til disse ting ....

Yes, der er faktisk en ny gruppe ved navn news://dk.snak.off-topic

Niels

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-02-01 14:44

Niels Steg <niels.steg@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:z1Om6.96$g86.3832@news.get2net.dk...
> Yes, der er faktisk en ny gruppe ved navn news://dk.snak.off-topic
>
> Niels

Ja men tak for linket dertil ...jeg anede nemlig ikke hvad gruppen hed ....
men kunne bare huske at der var en gruppe for vittigheder
MVH
Anne-Marie