REQ: Program til at sende filer med....
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 21-10-02 05:41

Hej,

Jeg står og skal sende en masse filer fra en maskine til en anden, og tænker
at gøre det via mail.

Nu er der bare det problem at et stort antal filer vil tage en evighed at
sende manuelt, hvis jeg skal lave en e-mail for hver enkelt fil..

Det jeg så skal bruge er et program, hvor jeg kan specificere en SMTP-server
(incl. username/password), en modtager (der er jo en selvfølge), min egen
afsender-adresse, og hvilke filer der skal sendes (eller endnu bedre, at den
vælger alle filer i en folder på harddisken).

Herefter skal der så laves 1 email pr. fil, som så bliver sendt via den
SMTP-server jeg har specificeret.

Findes dette program?????

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 21-10-02 05:45

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
> vælger alle filer i en folder på harddisken).
>
> Herefter skal der så laves 1 email pr. fil, som så bliver sendt via den

Måske jeg lige for god ordens skyld (inden andre foreslår det) at det er
IKKE en mulighed at brænde filerne på CD, eller at bruge FTP/HTTP til at
overføre filerne med (noget med manglende muligheder for at styre port
21/80)...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-02 11:41

Mon, 21 Oct 2002 06:44:40 +0200, skrev "*DrømmeFyren*"
> [...]

>IKKE en mulighed at brænde filerne på CD, eller at bruge FTP/HTTP til at
>overføre filerne med (noget med manglende muligheder for at styre port

Sætte en ftpserver og køre med en anden port end 21?

Bruge icq?

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 21-10-02 13:48

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Sætte en ftpserver og køre med en anden port end 21?
>
> Bruge icq?

Nu skrev jeg det i en NG der omhandler mail-programmer.... Det er fordi alle
andre muligheder ER udtømt...

ICQ og FTP på andet end port 20/21, kræver jo STADIG styring af porte....