Unlock af 3330
Fra : martin lind

Dato : 20-10-02 22:28

hej

jeg har en 3330 som jeg fik låst op i tdc biks for noget tid siden og
jeg tror jeg ar så heldig at ekspedienten gav mig en kode som jeg nok
ikke burde have haft fingrene i. Da jeg tastede den ind på min egen
telefon sagde den noget med at sim låsen var låst op eller noget og
det samme sagde den på en af min kammeraters, som også var en 3330.
jeg kunne godt tænke mig at vide om den også virke på andre 3330er
eller andre modeller,

den er #pw+7731751371+1#

skriv venligst vis det virker og egentlig også hvis det ikke gør

Fra : helloo.dk

Dato : 21-10-02 01:59

HVIS FOLK PRØVER SELV AT INDTASTE EN FORKERT KODE MERE END 3 GANGE
FORSVINDER MULIGHEDEN FOR AT TASTE EN KODE IND OG TELEFONEN VIL VÆRE LÅST
INDTIL DU BESØGER EN UNLOCKER ELLER DU SELV FJERNER DEN MED ET
DATAKABEL.....

hilsen helloo.dk

Fra : Bachelor®

Dato : 21-10-02 17:24

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse news:3db351af$0$97644$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> FORSVINDER MULIGHEDEN FOR AT TASTE EN KODE IND OG TELEFONEN VIL VÆRE LÅST
> INDTIL DU BESØGER EN UNLOCKER ELLER DU SELV FJERNER DEN MED ET

Tjek lige din caps lock tast !! Det er trals at se på
Det du skriver er jo ikke nogen nyhed.

Fra : helloo.dk

Dato : 23-10-02 01:51

"Bachelor®" <please@no.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek lige din caps lock tast !! Det er trals at se på
> Det du skriver er jo ikke nogen nyhed.

Jo for mange mennesker er det rent faktisk en nyhed.. Men de lære hurtigt
når de først skal have lædderet op af lommerne..