våben skab
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 20-10-02 21:43

Hej.
Hvor køber man det billigste våbenskab på Fyn og Jylland.
MVH
Niels Peter

Fra : sailor99

Dato : 20-10-02 21:52

Østjysk Våbenhandel!

Georg

Fra : Buck

Dato : 21-10-02 07:34
Fra : Finn Nestén

Dato : 21-10-02 11:10

Check også hos Harald Nyborg.
Der var et godt tilbud på et Skafor godkendt skab for nylig.

Finn

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 21-10-02 14:43

Hej Niels Peter
Jeg undersøgte markedet grundigt for ca. 1 mdr. siden og Harald Nyborg og
Bilka havde stort set samme priser på skabe til afhentning. Nu var mit
problem blot at jeg ikke sådan lige kunne hente et skab på ca. 130 kg. så
jeg ville gerne have det bragt. Her begyndte problemerne så. De
"almindelige" jagtforretninger i mit lokalområde var lidt dyre med at
formidle levering ca. 250.-300kr Så jeg prøvede at gå på nettet. Her fandt
jeg Østjysk våbenhandel som havde et fint skab lidt billigere end
tilsvarende skabe som Harald Nyborg og Bilka solgte . Men Østjysk pris var
incl lev. det vil sige, jeg sparede lidt over 300.kr og fik skabet leveret 2
dage efter bestilling lige til døren.
Jeg er glad for jeg ikke købte det mindste skab , men et med plads til lidt
flere våben end jeg har. Det koster kun nogle få hundrede kr ekstra men er
alle pengene værd, idet der så er rigeligt plads til patroner og lidt andet
af husets "guld"
hilsen Flemming

Fra : Permoje

Dato : 21-10-02 21:19

Hej

Bag på bladet (Jæger)
Er der er til 1999 kr. med hylder i siden og til 5 våben. (hedder wildgame)

Jeg har selv skabet og er utrolig glad for de faste hylder.

Mvh. Permoje

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-10-02 10:08

Hej'