Remote Desktop
Fra : Jimmy

Dato : 20-10-02 21:55

Hej

Jeg synes at have hørt, at der blev udviklet et program til os 9.x, som
kunne tilgå remote Desktop på Windows XP maskiner.

Tager jeg fejl?
Hvis nej, hvor kan man finde det?

Mvh
Jimmy

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 20-10-02 22:34

Jimmy <spoerg@efter.den> wrote:

> Jeg synes at have hørt, at der blev udviklet et program til os 9.x, som
> kunne tilgå remote Desktop på Windows XP maskiner.
>
> Tager jeg fejl?

Ja!

> Hvis nej, hvor kan man finde det?

Der findes dog en udgave til Mac OS X.
http://www.microsoft.com/mac/products/rdc/default.asp
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jonas

Dato : 21-10-02 17:10

Jimmy wrote:
> Hej
>
> Jeg synes at have hørt, at der blev udviklet et program til os 9.x, som
> kunne tilgå remote Desktop på Windows XP maskiner.
>
> Tager jeg fejl?

Nej

> Hvis nej, hvor kan man finde det?

http://www.hob.de/www_us/produkte/connect/jwt-mac.htm

Jeg har dog ikke prøvet det til Mac, men bruger Linux versionen dagligt.

Mvh
Jonas

Fra : Ben Knudsen

Dato : 22-10-02 09:15

spoerg@efter.den writes:
>Tager jeg fejl?
>Hvis nej, hvor kan man finde det?

Kan du have tænkt på citrix metaframes? Det spiller sammen med Remote
Desktop og kan trylle din mac om til en tynd klient på en windows-server.
Det koster imidlertid kassen og du kommer ikke uden om at installere noget
ekstra servers-software på windows-serveren

Du kan læse mere på www.citrix.com eller måske lidt nemmere på
www.macwindows.com/citrix

Mvh Ben

Fra : Neglesaks

Dato : 26-10-02 12:09

> [...]

> Jeg synes at have hørt, at der blev udviklet et program til os 9.x, som
> kunne tilgå remote Desktop på Windows XP maskiner.

Brug dog VNC i stedet.

--
http://neglesaks.dk
En go' gang Pia blir' Danmark blåt a'!