Andet multimedie
foto til vektortegning
Fra : Peter Loumann

Dato : 20-10-02 20:32

Hej eksperter,

softwarefirmaet Serif hævder at deres program DrawPlus 6 kan lave
fotos om til vektortegninger med funktionen "autotrace":

http://www.serif.dk/drawplus/drawplus6/dan/index.html

Det er et program til en lille tusse, så jeg er lidt mistroisk, men
desværre er det ikke shareware, så jeg kan ikke prøve det. Er der
nogen her, der har erfaringer med det?

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-10-02 08:27

Hej
Undertegnede har heller ikke prøvet det, men jeg er ikke i tvivl om at
programmet sikkert kan. Spørgsmålet er nok - hvor godt det kan. Der er
forskel på kvaliteten af det output et traceprogram laver. Jeg ville nok
hellere anbefale Adobes eller Corels traceprogrammer, som er ældre og begge
meget anerkendte og brugte.
Du kan evt prøve at forhøre dig på Serifs newsgroups. Du finder dem på
www.serif.com

Kh
Bjørn

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-10-02 09:34

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev:

>Spørgsmålet er nok - hvor godt det kan.

Jo, det var egentlig også det, jeg mente.

>forskel på kvaliteten af det output et traceprogram laver. Jeg ville nok
>hellere anbefale Adobes eller Corels traceprogrammer, som er ældre og begge
>meget anerkendte og brugte.

Et spørgsmål om penge

>Du kan evt prøve at forhøre dig på Serifs newsgroups. Du finder dem på
>www.serif.com

Jeg kan ikke se nogen newsgroups der ...

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-10-02 11:41

> Jeg kan ikke se nogen newsgroups der ...

news.serif.com

Kh
Bjørn

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-10-02 12:09

>news.serif.com

Tak. Desværre kan jeg ikke finde den, hverken på de to newsservere,
jeg abonnerer på, på http eller på

http://groups.google.com

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-02 12:34

Mon, 21 Oct 2002 13:08:42 +0200, skrev Peter Loumann
<peloda@tiscali.dk>:

>Tak. Desværre kan jeg ikke finde den, hverken på de to newsservere,
>jeg abonnerer på, på http eller på

Det er en selvstændig newsserver, som du skal oprette, du finder
den ikke på en anden newsserver.
(svarende til f.eks. din udbyders newsserver)

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-10-02 12:49

Du opretter en ny newsserver via outlook express

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-10-02 22:08

hmm - jeg har svaret een gang, men svaret forsvandt tilsyneladende igen fra
gruppen. Bær over med mig hvis det dukker op igen. Her kommer det igen:

news.serif.com

Du opretter den under accounts, som en ny newsaccount i Outlook Express

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-10-02 00:05

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev:

>hmm - jeg har svaret een gang, men svaret forsvandt tilsyneladende igen fra
>gruppen.

Ikke her

>Bær over med mig hvis det dukker op igen.

Selvfølgelig!

>news.serif.com
>Du opretter den under accounts, som en ny newsaccount i Outlook Express

, & tak, også til Knud. Den var godtnok længe om at sive ind, men
det hjalp, da i holdt ud.

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Gaardsøe

Dato : 23-10-02 01:05

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er et program til en lille tusse, så jeg er lidt mistroisk, men
> desværre er det ikke shareware, så jeg kan ikke prøve det. Er der

No´ Men jeg har et andet.. tilsvarende der hedder ptvetor. i Shareware..
hvis du vil prøve.
Min mening om disse programmer er, resultatet er så som så, opretning i
adobe eller coral, efterfølgende er nødvendigt.

Mvh. Lars