Hvor finder jeg kort ???
Fra : Permoje

Dato : 20-10-02 20:11

Hej

Jeg mangler luft-foto over nogle steder i Danmark (hvor jeg har jagten).

´Der er nogle steder på nettet man kan se det i luft-foto og zoom så man kan
se matriklen.

Ved i hvor det er henne, jeg har været der. men kan ikké huske hvor jeg
fandt det....

Mvh. Den glemsomme

Fra : Torben F@rum

Dato : 20-10-02 20:36

www.kortal.dk

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Peder Porse

Dato : 20-10-02 20:47

Torben F@rum wrote:
> [...]
> Torben Farum, 9300 Sæby
>
> Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse

Nej..Permoje skal søge på http://www.nm.aaa.dk/webGis/page.asp?id=12

det er Århus Amts kortservice.

den er ofte nede..også lige nu..man kan søge på ejendomme m.v. -lidt
indviklet, og kan få f.eks. matrikelgrænser vist.
pp
--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : Buck

Dato : 21-10-02 07:27

Sønderjyllands amt har luftfoto på gis.sja.dk

--
/Buck

Fra : Søren GP

Dato : 23-10-02 01:18

Storstrøms amt finder du på http://gis.stam.dk/arealinfo/AI_Map.asp?Page=ArealInfo.
Vestsjællands amt: http://vsa-n-m-dkplan.carlbro.dk/arealinfo.html

Mvh........Søren GP
Rigtige mænd er socialdemokrater!
http://www.angelfire.com/games2/jagtspil/bukkejagt.html

Fra : Allan Pedersen

Dato : 24-10-02 16:06

Hejsa

På følgende link finder du links til de forskellige amter:
http://www.infoguide.dk/fagene/oversigt/subject020120010010010.html

MVH
Allan Pedersen

Fra : Søren GP

Dato : 02-11-02 20:20

Inspireret af denne tråd, har jeg samlet samtlige amters kort + et par
stykker mere på denne hjemmeside:
http://grothe.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=94120&side=&webside=1301348
Der ud over er der et par halvdårlige sverigskort.

Mvh........Søren GP