Dansktop når det er allerværst! :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 20-10-02 19:29

Det her det MÅ i altså lige se, jeg er sikker på
at Åge H. vil elske det, mens vi andre er flade af grin *G*

Prøv lige at check disse herlige musikeres playback-evner:
http://www.thhe.dk/dansktop.htm

Og det værste er, at udsendelsen var dybt seriøs ment *G*

....jeg håber ikke webserveren bryder helt sammen,
men vil i ikke nok gemme filen selv, i stedet for at
se den online? Det belaster helt vildt

Mvh
Thomas H. - www.thhe.dk

Dansktop når det er allerværst!

Fra : Dennis Lange

Dato : 20-10-02 19:54

I news:aousjm$j33$3@sunsite.dk skrev Thomas H.:
> [...]
> http://www.thhe.dk/dansktop.htm
>
> Og det værste er, at udsendelsen var dybt seriøs ment *G*

For s.. det er kvalifjersyn når det er bedst
Er især vild med der hvor playbacken kikser

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
-Brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk eller www.books4sale.dk

Fra : Fle.J.

Dato : 20-10-02 20:05

Dennis Lange wrote:

> For s.. det er kvalifjersyn når det er bedst
> Er især vild med der hvor playbacken kikser

Tjek lige bassistens attitude når keyboardet, ude af sync, spiller med den
der "redekamslyd", er det kun mig der synes at han ser misfornøjet ud.

Nå gudskelov reddes det hele af den smilende entusiasme og spilleglæde disse
muntre svende udviser.

keep on rockin´ boyz

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove "buuh"

Fra : Thomas H.

Dato : 20-10-02 20:10

"Fle.J." <flej@"buuh"jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Tjek lige bassistens attitude når keyboardet, ude af sync, spiller med den
> der "redekamslyd", er det kun mig der synes at han ser misfornøjet ud.

Nej han ser godt nok dum ud *G*
Men toppen det er altså de der nærbilleder, af
forsangerens ansigt hvor han ikke kan huske
teksten. Og så skal ham trommeslageren, nok
også sende hans bækken til reperation, for det
virker ikke *G*

Fra : Fle.J.

Dato : 20-10-02 20:15

Thomas H. wrote:
> Og så skal ham trommeslageren, nok også sende hans bækken til reperation,
> for det virker ikke *G*

Apropos trommeslager-kiks.
Shubidua spillede engang på tv i en eller anden udsendelse
og der tabte trommeslageren sine stikker, men trommerne fortsatte
i fin stil. herregriner

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove "buuh"

Fra : Thomas H.

Dato : 20-10-02 20:28

> Apropos trommeslager-kiks.
> Shubidua spillede engang på tv i en eller anden udsendelse
> og der tabte trommeslageren sine stikker, men trommerne fortsatte
> i fin stil. herregriner

Ok! *G*

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-10-02 21:25

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aov040$3sp$1@sunsite.dk...

> "Fle.J." <flej@"buuh"jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

________

Shubidua er ikke noget at råbe "Hurrahhh" for. Nu er det jo heller ikke
ligefrem dansktop, det skralderværk.

Hilsen Åge

Fra : Jesper Christensen

Dato : 20-10-02 21:25

> Shubidua er ikke noget at råbe "Hurrahhh" for. Nu er det jo heller ikke
> ligefrem dansktop, det skralderværk.

Argh!....fat dog en hentydning!

Fra : Thomas H.

Dato : 20-10-02 21:28

> Shubidua er ikke noget at råbe "Hurrahhh" for.

Nææ sikkert ikke, jeg har alt med dem, kan alle deres tekster i hovedet,
og kan spille de fleste af deres numre på klaver.
Men jeg er ikke snæversynet og ensporet mht. til andre og nyere ting,
lige som dig Åge

Nu er det jo heller ikke
> ligefrem dansktop, det skralderværk.

"skralderværk" er nok ikke ligefrem hvad de bliver husket for,
hvis man slår dem op i diverse musikleksika, men du har da
lov at mene hvad du vil...

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 22-10-02 14:14

"Fle.J." <flej@"buuh"jubiimail.dk> wrote:

>Apropos trommeslager-kiks.
>Shubidua spillede engang på tv i en eller anden udsendelse
>og der tabte trommeslageren sine stikker, men trommerne fortsatte
>i fin stil. herregriner

Kan i så huske da Tin Machine var i byen, og trommeslageren skulle synge nummeret
Stateside? Detr er vel tilbage i Elevatoren eller lign i 1991.
Han forlader sit trommesæt og går ud foran og synger, men glemmer åbenbart at det er
playback, for da trommerne spiller igen løber han tilbage til dem, som om det hjalp!

-breiler

Fra : Søren Rohde

Dato : 21-10-02 06:27

"Fle.J." <flej@"buuh"jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Tjek lige bassistens attitude når keyboardet, ude af sync, spiller med den
> der "redekamslyd", er det kun mig der synes at han ser misfornøjet ud.

Bassisten _har_ vist slet ingen attitude. Kæft hvor ser han ud - han ligner
ham den lange af Daltonbrødrene fra Lucky Luke. Og helt ædru er han vist
ikke.

Det mest chokerende er jo hvordan det nummer lyder - de var undskyldt hvis
det var live. Men de har jo på forhånd siddet og mikset det sammen og sagt
at "nu kan det ikke blive bedre!". Vi er mange der idag mener de tog fejl.

En stor tak til Thomas - genial side du har der. Er specielt vild med "Det´
jo løgn" og "safari" klippene. Skipper og lilleflemming er kult.

d svar

Fra : Thomas H.

Dato : 21-10-02 17:12

"Søren Rohde" <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Bassisten _har_ vist slet ingen attitude. Kæft hvor ser han ud - han
ligner
> ham den lange af Daltonbrødrene fra Lucky Luke. Og helt ædru er han vist
> ikke.

Hehe...

> [...]
> at "nu kan det ikke blive bedre!". Vi er mange der idag mener de tog fejl.

*LOL*

> En stor tak til Thomas - genial side du har der. Er specielt vild med
"Det´
> jo løgn" og "safari" klippene. Skipper og lilleflemming er kult.

Ih tak
Men der er en pris for, at siden bliver alt for godt besøgt!
I dag lukkede de min side pga. helt sindssygt forbrug !!!
Jeg ringede til dem, de slettede den skide film og lukkede
siden op med det samme..... 5,6Gb på 20 timer det er
godt nok også en del *LOL*
Men hvor er det dog en underlig verden, at jo mere populær man
bliver, jo sværere er det at være til

Nogle her, der kan hoste den 23Mb fil ???

Thomas H.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 21-10-02 17:20

Thomas H. wrote:
> Nogle her, der kan hoste den 23Mb fil ???

Ikke umiddelbart, men du kan jo altid smække den i dk.binaer.film, hvis den
da ikke drukner blandt alle ulovlighederne.

/Nikolaj

Fra : Thomas H.

Dato : 21-10-02 17:41

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke umiddelbart, men du kan jo altid smække den i dk.binaer.film, hvis
den
> da ikke drukner blandt alle ulovlighederne.

Jeg tror jeg smider den i dk.binaer hvis altså TDC tillader
normal brug i dag !!

Fra : Martin Seebach

Dato : 21-10-02 17:18

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message news:ap18ul$ctt$1@sunsite.dk...

> Nogle her, der kan hoste den 23Mb fil ???

Kazaa, LimeWire (dvs. Gnutella) og venner..

Hvis alle lige dumper den i deres shared katalog og (hvis det skal være
frækt) smider deres ip-adresse (for gnutella) her, så er vi hurtigt
kørende.. :)

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Thomas H.

Dato : 21-10-02 17:41

"Martin Seebach" <martin-nospam@g-bach.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis alle lige dumper den i deres shared katalog og (hvis det skal være
> frækt) smider deres ip-adresse (for gnutella) her, så er vi hurtigt

Folk sletter deres filer lige så snart de er hentet,
hvilke betyder at hele konceptet ikke virker særlig godt
Men ellers en god idé ...hvis man tør

Fra : Martin Seebach

Dato : 21-10-02 17:47

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message news:ap1alk$kqt$2@sunsite.dk...
> Folk sletter deres filer lige så snart de er hentet,
> hvilke betyder at hele konceptet ikke virker særlig godt
> Men ellers en god idé ...hvis man tør

Det skal da nok passe.. Der er altid 'leeches' ..

Så min 2 gb store shared mappe på kazaa virker altså ikke?

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 22-10-02 14:26

"Martin Seebach" <martin-nospam@g-bach.dk> wrote:

>Det skal da nok passe.. Der er altid 'leeches' ..
>

>Så min 2 gb store shared mappe på kazaa virker altså ikke?

Når man sharer 25GB er der gerne 1-3 stykker som ligger og suger. Jeg smider kun folk
af hvis jeg har besøg og vi skal spille Quake 3 Arena, ellers passer det sig selv.

Så nu har jeg også shared videoen tennessee_-_Fiskerpigens_sang.mpeg.

-breiler

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 21-10-02 23:00

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i news:ap18ul$ctt$1@sunsite.dk:

> Nogle her, der kan hoste den 23Mb fil ???

Ikke noget problem!

Send den til mig pr. e-mail, så lægger jeg den ud og sender dig
et link!

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 21-10-02 23:04

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote in message

> Ikke noget problem!
>
> Send den til mig pr. e-mail, så lægger jeg den ud og sender dig
> et link!

Jeg har smidt den, og Thomas har fået linket, så den kan igen hentes fra
hans side :)

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 22-10-02 17:08

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke noget problem!
>
> Send den til mig pr. e-mail, så lægger jeg den ud og sender dig
> et link!

Er klaret, ellers mange mange tak.

Fra : FG

Dato : 21-10-02 17:51

> [...]
sagt
> at "nu kan det ikke blive bedre!". Vi er mange der idag mener de tog

Jeg kendte en gang en musiker,som fortalte mig,
at jeg burde spille suppe-steg og is musik,
fordi,der er masser af penge i at spille den slags
til halballer og bryllupper i forsamlingshuse.
Det har jeg aldrig forstået.

Jeg fatter ikke visse musikere,
der vil spilde deres talent med at lave
så dårlig musik,fordi der er gode penge i det.
Spild af liv og musik.

De mænd på billedet,hvad er de,sidst i 20'erne,ikke?
Total tæmmede,ikke en oprørsk rebel i nogen af dem.
Det var virkelig et fedt klip, Thomas,til skræk
og advarsel for alle unge musikere.:)

Mvh F
"Will we ever get to the point,that we realize,
that we will be more secure,when the rest of
the world isn't living in poverty,
so we can have nice runningshoes?"

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 21-10-02 22:17

FG wrote:
> Jeg fatter ikke visse musikere,
> der vil spilde deres talent med at lave
> så dårlig musik,fordi der er gode penge i det.
> Spild af liv og musik.

Er det nu også det?
SSI er løsningen for mange musikere der ellers ikke ville kunne leve af at
spille musik.
Når man har et almindeligt lønslavearbejde 8-16 hver dag ugens fems dage er
det svært at være musikalsk kreativ, de sidste to dage af ugen.
Men når man derimod vender det om, arbejder fredag og lørdag, spiller og
synger godt ( = mange jobs, > 60 jobs p.a. af 4500kr pr gang , fordi gode
musikere er sjældne i den del af branchen) så kan man nøjes med at arbejde
to dage og istedet have 5 dage om ugen til at være kunstnerisk kreativ.
Oven i hatten får man så en scenevanthed, som du ikke kan få ved at spille 5
jobs om året med 5 mands bandet, for familie ,venner og arbejdskolleger.

Så kan man holde ud at spille SSI ( hvilket er svært at være rigtig god til.
det er langt fra alle SSIere der spiller dansktop , men alle skal kunne
spille til folks hjemmebrygggede festsange)
eller røvballerock
så giver det i en sidste ende en kunstnerisk frihed, også uden at hænge i
A-kassens skørter.

Søren og Anette
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Thomas H.

Dato : 20-10-02 20:10

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er især vild med der hvor playbacken kikser

Især? Hvad er du da mere vild med? ;oD

Fra : Jesper Christensen

Dato : 20-10-02 21:08

Åh gud....det må du ikke gøre igen! Jeg var ved sprutte ud over skærmen. 2
sek. mere og jeg var død....

--
Jesper Christensen
huzzler@cs.auc.dk

"To understand recursion you must first
understand recursion."

Fra : EnjoyNews

Dato : 20-10-02 21:13

Det bekymre mig dog lidt at du stadig har denne på bånd.
Er du sikker på at du ikke har gemt det fordi du synes om det... ?

Fra : Thomas H.

Dato : 20-10-02 21:22

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det bekymre mig dog lidt at du stadig har denne på bånd.

Hov hov, det er ikke mit bånd!

> Er du sikker på at du ikke har gemt det fordi du synes om det... ?

Jeg er tosset med det! *G*
Og når jeg får gravet alle mine mange bånd i gennem engang, kommer
der sikker mange flere at den slags sjove ting.

Fra : Martin Møller

Dato : 20-10-02 22:13

> Og det værste er, at udsendelsen var dybt seriøs ment *G*

F... det er genialt Prøv at lægge mærke til den der lysting, der
står bag trommeslageren. Den er vil nok elegant! *LOL*

Jeg kan også godt lide at man ikke har klippet den optagelse væk, hvor
der bliver fjernet en grøn plade foran kameraet

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Thomas H.

Dato : 20-10-02 22:25

"Martin Møller" <martinhm@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> F... det er genialt Prøv at lægge mærke til den der lysting, der
> står bag trommeslageren. Den er vil nok elegant! *LOL*

Ja den sparker røv *G*
I det hele taget ligner hele studiet en parodi.
Og ham studieværten, var bare max-irriterende, han
brillierede altid med udtalelser som:
"..og de kommer jo fra Horsens"
som om at det skam var alment kendt *G*

> Jeg kan også godt lide at man ikke har klippet den optagelse væk, hvor
> der bliver fjernet en grøn plade foran kameraet

Ja men det ligner jo bare sådan en proff. "slide effect" *G*

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 21-10-02 04:57

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i news:aov6u9$2rk$1@sunsite.dk:

> I det hele taget ligner hele studiet en parodi.
> Og ham studieværten, var bare max-irriterende, han
> brillierede altid med udtalelser som:
> "..og de kommer jo fra Horsens"
> som om at det skam var alment kendt *G*

Lyder præcist som en tumpe her inde......

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-10-02 05:14

Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3db37b1d$1@news.securix.dk...

> Lyder præcist som en tumpe her inde......
_________

HOV HOV HOV do. Har du en Bjørn på her fra morgenstunden. Men hvor kommer
"Horsens Hardy" mon fra?

Fra : Troels

Dato : 21-10-02 12:12

> HOV HOV HOV do. Har du en Bjørn på her fra morgenstunden. Men hvor kommer
> "Horsens Hardy" mon fra?

Vejle???

/Troels

Fra : Lars Bernau

Dato : 21-10-02 16:48

In article <3db37d7a$0$28777$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> _________
>
> HOV HOV HOV do. Har du en Bjørn på her fra morgenstunden. Men hvor kommer
> "Horsens Hardy" mon fra?

Er det en selvfølge ?? Gruppen Berlin kommer da ikke fra Berlin. Eller
Irving Berlin for den sags skyld.

--
Skal mediekartellerne have lov til at sætte lovgivninge,
mens skattetyderne betaler ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-10-02 17:47

Lars Bernau <sirsp@malot.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.181e40099fac9d0f9896ff@news.tele.dk...
> [...]
> halldorsson@post.tele.dk says...

> Er det en selvfølge ?? Gruppen Berlin kommer da ikke fra Berlin. Eller

Hihi - Nårh nej. Det er jo egentlig heller ikke en selvfølge at Nordpolen
ligger ved Østersøen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-10-02 16:29

> [...]
> In article <3db37d7a$0$28777$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,

> Er det en selvfølge ?? Gruppen Berlin kommer da ikke fra Berlin. Eller

(sendt 2 ganghe p.g.a. TDC-kaos igen igen igen igen)

Hihi - Nårh nej. Det er det da heller ikke. Det er jo egentlig heller ikke
en selvfølge at Nordpolen
ligger ved Østersøen

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 28-10-02 08:23

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
>
> (sendt 2 ganghe p.g.a. TDC-kaos igen igen igen igen)
>

> Hihi - Nårh nej. Det er det da heller ikke. Det er jo egentlig

Det var en stupid fejlpostning allerede første gang!

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 28-10-02 08:22

> _________
>
> HOV HOV HOV do.

Du føler dig truffet? Fremskridt!

> Har du en Bjørn på her fra morgenstunden.

Nej tak, jeg har selv.

> Men hvor kommer "Horsens Hardy" mon fra?

Mon der er andre end netop "Horsens Hardy" dette interesserer?

Skulle han tilfældigvis bo i Horsens, er der ikke meget der
indikerer at vil komme vidt omkring...

Hvilken facon har forresten "Frederiksberg Runddel"?

Fra : Søren Rohde

Dato : 21-10-02 06:20

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Og ham studieværten, var bare max-irriterende

Ja han var skamløs - jeg tror han gerne ville være den nye Ole Michelsen
[Mikkelsen!] sådan som hans øjenbryn fes op og ned ved hvert ord.

Men han var der da - og jeg ved ikke hvad det siger om mig at jeg har gidet
sidde og glo på ham. Måske en fetish?

Mvh. Søren Rohde, Brabrand
Fjern dyret fra min adresse ved svar