PowerColor Radeon 9700 PRO - Lydniveau?
Fra : Nicolai

Dato : 20-10-02 18:46

Jeg overvejer dette kort, hvordan ligger det støjmæssigt?
Jeg skal gerne så meget under 30db som muligt...

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-10-02 19:10

"Nicolai" <nifoSPAMSUCKS@nospam.dk> wrote in message
> Jeg overvejer dette kort, hvordan ligger det støjmæssigt?
> Jeg skal gerne så meget under 30db som muligt...

Kan du ikke bare smide en Zalman pasiv profil på, hvis det er?

http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80-hp.htm

Jeg mener bestemt den også kan installeret på et ATI 9700 pro kort... Men
problemet må være, om det kan være på netop dit bundkort

Fra : Nicolai

Dato : 20-10-02 20:13

Jeg stoler ikke på dem. Her med 12v blæser på mit V8440, når jeg 60 grader ved belastning...

Hvad så med passiv køling?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-10-02 20:23

> Jeg stoler ikke på dem. Her med 12v blæser på mit V8440, når jeg 60 grader
ved belastning...

> Hvad så med passiv køling?

Det kan man aldrig vide.. Hvis man har god udluft i kabinettet, kan det vel
sagtens være bedre.

Men jeg mener faktisk at have hørt at ATI 9700 Pro, ikke bliver varm.. Synes
i starten man hørte den sagtens kunne køre med en lille pasiv profil.. Men
ved det ikke

Fra : Nicolai

Dato : 20-10-02 21:00

> Men jeg mener faktisk at have hørt at ATI 9700 Pro, ikke bliver varm.. Synes
> i starten man hørte den sagtens kunne køre med en lille pasiv profil.. Men
> ved det ikke

Tak for info - det vil jeg undersøge!

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 21-10-02 06:52

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote

> Men jeg mener faktisk at have hørt at ATI 9700 Pro, ikke bliver varm..

Den bliver temmelig lun...selv med aktiv køling.

--
Mvh Henrik.