Andet multimedie
bentjuul 3670
PSP7 - ændring af opløsning ?
Fra : Is

Dato : 20-10-02 15:55

Hej

Jeg har scannet nogle billeder ind i en "god" opløsning (600dpi) fordi jeg
ville forstørre en del af det !
nu har jeg så tænkt mig at bruge samme billede i en animation, derfor vil
jeg ned i opløsning !
Hvordan gør jeg nemmest det ?
Export > jpeg optimeizer ? eller ????

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Is

Dato : 20-10-02 16:31

Undskyld !!
jeg fandt det !!!!!!!! image > Resize !
hvor nemt ka det være !!

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Digit

Dato : 20-10-02 19:31

»Is« ræsonnerede, og skrev:

| Undskyld !!
| jeg fandt det !!!!!!!! image > Resize !
| hvor nemt ka det være !!

Ja, det er jo det

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?

»Demons to some, angels to other«
Dimmu Borgir - Arcane Lifeforce Mysteria