Kennex DVD01-1 afspiller problem :(
Fra : Skirk

Dato : 20-10-02 15:07

Hej jeg har overnævnte dvd afspiller men der er noget mystisk ved den, den
kan simpelthen ikke afspille Lord of The Rings reg. 2 altså den kan godt
afspille bonus skiven som hørte med filmen og alle andre dvd film men ikke
skiven hvor selve LOTR filmen er på. Det er ligesom om den låser fast/fryser
og det eneste jeg kan gøre er at trykke på eject. Jeg har sat afspilleren
til BYPASS mode (det vil sige regionfri) og jeg har oxo prøvet at sætte den
kun til reg. 2. Jeg har skam oxo prøvet med en anden LOTR dvd og der gør den
det samme jeg fatter det simpelthen ikke.

Jeg håber der er en der kan hjælpe.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-10-02 20:01

I stedet for at prøve i alle de forkerte grupper kunne du så ikke prøve i
dk.teknik.tv+video hvor dit spørgsmål høre hjemme eller smut ned i døgneren
og byt skidtet.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 21-10-02 07:43

> [...]
den
> det samme jeg fatter det simpelthen ikke.

Ja, sådan går det når man køber en DVD afspiller i Bilka ;)