slankepulver smag
Fra : Brizz

Dato : 20-10-02 14:30

Hejsa.
Er i med i en test af et nyt slankepulver. Har dog et problem. Det smager af
noget der burde være forbudt!!! fy føj det smager dårligt. Smagen kan ikke
beskrives.
Men vil så inderligt gerne være med til slut i denne test så man måske kunne
få mulighed for at slanke sig lidt.
Er der nogen der har et råd til hvordan man "krydrer" det pulver så smagen
forsvinder?
Brian

denne er også postet i dk.helbred.slank

--
www.gronaerten.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-10-02 16:21

Brizz skrev:

> Er der nogen der har et råd til hvordan man "krydrer" det pulver
> så smagen forsvinder?

Jeg går ud fra at pulveret røres op med vand eller anden væske?
I så fald kunne du måske prøve at hælde lidt koncentreret "Fun"
saftevand i? Fun har den egenskab at den er meget koncentreret
og praktisk talt ikke indeholder nogen kalorier. Jeg bruger selv
Fun til at smagssætte soyamælk, som jeg ikke kan drikke lige fra
brikken. At tilsætte Fun til soyamælk har så den bieffekt at
mælken koagulerer en smule, så man får noget smoothie-agtigt ud
af det - men det gør jo bare oplevelsen bedre. Måske kan du
opnå noget tilsvarende med slankepulveret.

// Klaus

Fra : Brizz

Dato : 20-10-02 16:37

> [...]
> af det - men det gør jo bare oplevelsen bedre. Måske kan du
> opnå noget tilsvarende med slankepulveret.

Har netop idag prøvet med funligt at hælde 50g pulver. 1dl vand og 2½dl
koncentreret fun i. og lige lidt hjalp det. Stadig en meget gennemtrængende
smag af ....ja pulver...

Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-10-02 16:46

Brizz skrev:

> Har netop idag prøvet med funligt at hælde 50g pulver. 1dl vand
> og 2½dl koncentreret fun i.

2½ dl!? Det er normalt nok til at lave 2-3 LITER saftevand. Og
man kan stadig smage pulveret? Jeg spår ikke det pulver nogen stor
succes.

Hvis det stadig skal være kaloriefattigt, er der ikke ret meget
andet man kan komme i end syntetisk saftevand, er der?

Må jeg anbefale <http://atkinscenter.com/> når du er blevet træt af
pulveret? Og <news:alt.support.diet.low-carb>.

// Klaus

Fra : Jimmy

Dato : 20-10-02 17:54

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> wrote in message

> Er der nogen der har et råd til hvordan man "krydrer" det pulver så smagen
> forsvinder?

Forsøg med kakao-pulver.

Mvh
Jimmy

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-10-02 18:46

Jimmy skrev:

> Forsøg med kakao-pulver.

Hvis 2½ dl Fun ikke kan tage smagen af pulveret, skal der en hel
del kakaopulver til, og kakao er temmelig næringsrigt. Således
indeholder 100 g af en typisk kakao:

   Protein      22 g
   Kulhydrat   16 g
   Fedt      20 g

hvilket i alt giver 1'390 kJ (330 kcal). Det kan let ende med
at slankepulveret ikke slanker helt så meget...

// Klaus

Fra : Jimmy

Dato : 20-10-02 20:54

"Klaus Alexander Seistrup" <jakabov119@magnetic-ink.dk> wrote in message

> Hvis 2½ dl Fun ikke kan tage smagen af pulveret, skal der en hel
> del kakaopulver til, og kakao er temmelig næringsrigt. Således
> [...]

Så brug kakaomælk i stedet.
Det kan fås med 0.2% fedt.

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Westh

Dato : 21-10-02 10:02

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få mulighed for at slanke sig lidt.
> Er der nogen der har et råd til hvordan man "krydrer" det pulver så smagen

Kaffe i stedet for vand?

/P