Smag
Fra : Brizz

Dato : 20-10-02 14:29

Hejsa.
Er i med i en test af et nyt slankepulver. Har dog et problem. Det smager af
noget der burde være forbudt!!! fy føj det smager dårligt. Smagen kan ikke
beskrives.
Men vil så inderligt gerne være med til slut i denne test så man måske kunne
få mulighed for at slanke sig lidt.
Er der nogen der har et råd til hvordan man "krydrer" det pulver så smagen
forsvinder?
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-10-02 15:35

Brizz wrote:

> [...]
> beskrives.
> Men vil så inderligt gerne være med til slut i denne test så man måske kunne

Gad vide om det virker som det smager.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Brizz

Dato : 20-10-02 16:10

> Gad vide om det virker som det smager.

Forhåbentligt bedre

Brian

Fra : Rollike

Dato : 20-10-02 18:26

> [...]
> få mulighed for at slanke sig lidt.
> Er der nogen der har et råd til hvordan man "krydrer" det pulver så smagen

Hejsa!

Ja du skriver jo ikke noget om smagen... Men hvis det er frugtsmag... så kan
du evt. blande det i appelsinjuice...

Hvad med at fryse det og lave det til is? evt. men cacaopulver i... hvis det
er vanille eller cacaosmag.

MVH Mette

Fra : Puk

Dato : 20-10-02 18:49

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har et råd til hvordan man "krydrer" det
pulver
> så smagen forsvinder?

Hvis du ligefrem er med i en test af et nyt produkt, så er det jo
nok ikke nogen særlig god idé at du begynder at ændre på
produktet vel? Så vil testen jo være totalt misvisende.
Har du ikke fået nogle retningslinier for, hvad du må og ikke må
i forbindelse med testen?

Umiddelbart skulle jeg mene, at den del af testen som du står for
har vist at produktet ikke er noget værd, simpelthen fordi, du
ikke kan holde ud at blive ved med at bruge det, da det smager
ækelt. Med andre ord, så taber man sig ikke, for man kan ikke
holde til at spise det længe nok til at opnå et vægttab.

Mange hilsner
Puk

Fra : Bo Dudek

Dato : 21-10-02 07:03

[..]
>Er i med i en test af et nyt slankepulver. Har dog et problem. Det smager af
>noget der burde være forbudt!!!

Hvad er det for et produkt du putter i dig selv ?? Hvor lang tid har
du indtaget det - og har du set resultater på vægten indtil videre ?

Undersøgelser har vist, at folk der taber sig via fx pulver eller
sultekure tager de tabte kiloer på igen, og gerne lidt mere til. Du
vil istedet opnå et vedvarende vægttab, hvis du laver en kost og
livsstilsændring - resultatet kommer langsommere men bliver meget
længere !

Mvh
Linda Sørensen
http://www.gladogslank.dk - din guide til sundhed og velvære

Fra : Bo Dudek

Dato : 21-10-02 07:10

Sorry - tankefejl - jeg ville ikke sende dig en hjemmesideadresse, jeg
havde stadig søvn i øjene og vat på hjernen. Jeg ville bare give dig
min email. linda@gladogslank.dk.

Fra : Brizz

Dato : 21-10-02 14:03

> Hvad er det for et produkt du putter i dig selv ?? Hvor lang tid har
> du indtaget det - og har du set resultater på vægten indtil videre ?

Det er stadig under test så navnet kender jeg ikke..eller har ihvertfald
ikke lige lagt mærke til det. Også uvæsentligt for mig. Men har prøvet i 2
dage 4 gange om dagen. og jeg har ikke nået op på den dosis der var tiltænkt
pga smagen.

> [...]
> vil istedet opnå et vedvarende vægttab, hvis du laver en kost og
> livsstilsændring - resultatet kommer langsommere men bliver meget

Ved det og dette forsøg var sat sammen så man skulle 8 uger på pulver. 4
uger med en diætist. 4 uger på pulver og 4 uger med en diætist. For jeg ved
godt at pulver kiloerne kommer igen når man er slut med pulver.

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : KatjaStrofen

Dato : 23-10-02 16:36

Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3db39753.8227160@news.cybercity.dk...

> [...]
> vil istedet opnå et vedvarende vægttab, hvis du laver en kost og
> livsstilsændring - resultatet kommer langsommere men bliver meget

Det er korrekt - men det er ligegyldigt hvordan du taber dig - det handler
om hvordan du "reagerer" når du er nået dit mål! - taber du dig via pulver
eller kostomlægning eller noget helt tredje.. - så er chancerne næsten
ligeså store.. for at tage på igen.. Medmindre.. du har integreret din
kostomlægning som en del af dit "nye" liv! - og det gør selvfølgelig..at
kostomlægning er bedst.. da du så også har gjort din krop kendt med sund
kost - og ikke går fra pulver og over til "slankekost" .. da man så ofte har
svært ved at spise sundt! - da det jo er en langvarig process!

Katja