George W. Bush
Fra : David Blangstrup

Dato : 20-10-02 14:33

Vidste I, at George W. Bush bruger Mac?

Se nærmere her

<http://www.hummingbirdservices.ca/famous.html>

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk
iChat://davidbeatnik news://hogwasher!

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-02 15:08

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Vidste I, at George W. Bush bruger Mac?
>
> Se nærmere her
>
> <http://www.hummingbirdservices.ca/famous.html>

Bill Gates findes da også på listen. Af en eller anden grund har de nu
aldrig opdaget min ydmyghed .
--
Per Erik Rønne

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-10-02 16:15

On Sun, 20 Oct 2002 16:08:20 +0200, Per_Rønne wrote
(in message <1fkd0mx.zaw434l8mzpN%serse@diku.dk>):

> Bill Gates findes da også på listen. Af en eller anden grund har de nu
> aldrig opdaget min ydmyghed .

Jeg kunne godt lide at finde mit idol Tom Hanks dér. Jeg glæder mig til at se
Road to Perdition.

Fra : Per Madsen

Dato : 20-10-02 16:45

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Jeg kunne godt lide at finde mit idol Tom Hanks dér. Jeg glæder mig til at se
> Road to Perdition.

Byt Kevin Costner i "A perfect world" ud med Tom Hanks, tilsæt så lidt
gangsterkrig og likvideringer, så har du "Road to Perdition",- der
desværre ikke byder på noget nyt..

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-10-02 18:00

On Sun, 20 Oct 2002 17:44:45 +0200, Per Madsen wrote
(in message <1fkd53o.4ah0qecmfsp4N%Permand@cool.dk>):

> Byt Kevin Costner i "A perfect world" ud med Tom Hanks, tilsæt så lidt
> gangsterkrig og likvideringer, så har du "Road to Perdition",- der
> desværre ikke byder på noget nyt..

Bare det er Tom Hanks i stedet for Kevin Costner, så er det okŠ

Fra : Per Madsen

Dato : 20-10-02 18:04

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Bare det er Tom Hanks i stedet for Kevin Costner, så er det ok

Han gør faktisk filmen seværdig, så du bliver nok ikke skuffet

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-11-02 22:03

In article <1fkd53o.4ah0qecmfsp4N%Permand@cool.dk>,
Permand@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> Byt Kevin Costner i "A perfect world" ud med Tom Hanks, tilsæt så
> lidt gangsterkrig og likvideringer, så har du "Road to Perdition",-
> der desværre ikke byder på noget nyt..

bvadder - Edvard Norton bruger Claris Emailer i Figthclub

Besides, if you can't get a decent kernal panic <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living? <aim://reippuert>

Fra : Johnny Louis

Dato : 13-11-02 02:17

Hej Morten.
Send min computer tilbage eller tilbyd et engangsbeløb til en gang for
alle at afvikle sagen på ordentlig vis.

Alt andet syntes jeg er uværdigt, mange har mailet til mig og spurgt om
det er rigtigt at du overhovedet ikke reagerer på mine skrivelser og jeg
må bedrøve dem med at det desværre er sandt.
Johnny Louis

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-10-02 16:17

On Sun, 20 Oct 2002 16:08:20 +0200, Per_Rønne wrote
(in message <1fkd0mx.zaw434l8mzpN%serse@diku.dk>):

> Bill Gates findes da også på listen. Af en eller anden grund har de nu
> aldrig opdaget min ydmyghed .

Et kort øjeblik troede jeg, at du var på listen [Jeg troede, at vi ikke
havde opdaget dig dér]

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-10-02 04:00

Hej David

- Det er vel ikke så mærkelig... Han er jo øverste militærchef, - og da
Pentagon bruger Mac, så bør han vel også...

David Blangstrup wrote:

> Vidste I, at George W. Bush bruger Mac?
> Se nærmere her
> <http://www.hummingbirdservices.ca/famous.html>