Mafia - Dræb Manageren...
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 20-10-02 13:52

NG,

Jeg er kommet til et sted i Mafia, hvor jeg bare ikke kan komme videre.

Mission:
Dræb manageren - find en luder - dræb hende - stjæl nogle dokumenter - bomb
director's hyt.

Jeg kan bare ikke åbne døren til director's hyt .

Efter jeg har dræbt manageren smutter jeg op til luderen og derefter op til
director's værelse - den er bare låst .

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 20-10-02 14:03

Glenn Rasmussen skrev: (messageID:

> Efter jeg har dræbt manageren smutter jeg op til luderen og derefter
> op til director's værelse - den er bare låst .

Nøglen finder du i hotellets reception.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Torben E

Dato : 20-10-02 14:03

Glenn Rasmussen wrote:

> Efter jeg har dræbt manageren smutter jeg op til luderen og derefter
> op til director's værelse - den er bare låst .

Ind bag skranken, tag nøglen i et skab
--
Torben E
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : Vega

Dato : 20-10-02 15:44

Hej Glenn.

Inde i det lille rum der er bagved receptionen hænger der en nøgle i et
skab, som passer til managerens dør.

Mvh. Vega.

Fra : Glavind

Dato : 20-10-02 17:00

> [...]
>
> Jeg kan bare ikke åbne døren til director's hyt .
>
> Efter jeg har dræbt manageren smutter jeg op til luderen og derefter op

Hejsa.
Den kan åbenbart klares på flere måder. En kammerat fandt nøglen til
kontoret i receptionen. Jeg gik først til ludderen. Dernæst til kontoret
hvor jeg skød den vagt som kom gående. Så kommer manageren løbende og låser
døren op. P.s. Der er en vagt inde i kontoret og der kommer flere løbende.
M.v.h.
Glavind

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 20-10-02 19:04

Glavind,

> [...]
låser
> døren op. P.s. Der er en vagt inde i kontoret og der kommer flere løbende.

Efter jeg har læste de svar jeg har fået i gruppen her løste jeg den på
følgende måde...

Først tog jeg nølgen og så skød jeg manden i receptionen. Så gik helvede løs
og jeg nakkede alle i hele hotellet: Muligvis ikke nødvendigt, men jeg kan
godt lide arbejdesro ;).

Derfter op på kontoret og så var den hjemme.

Tak :).