HITMAN 2: hvordan får man consolen frem
Fra : danni plougmann

Dato : 19-10-02 18:37

jeg vil til at cheate lidt i hitman 2 og skal bruge consolen
jeg har prøvet med enableconsole 1 i hitman.ini filen
også skulle man trykke ^ i spillet men det duer bare ikke.

/danni plougmann

Fra : Seth

Dato : 20-10-02 20:16

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg vil til at cheate lidt i hitman 2 og skal bruge consolen
> jeg har prøvet med enableconsole 1 i hitman.ini filen
> også skulle man trykke ^ i spillet men det duer bare ikke.
>
> /danni plougmann

Du har ikke brug for konsollen....

Hvis du har ordnet ini'en rigtigt skriver du bare f.eks: IOIRULEZ inde i
spillet og du har god mode..
bemærk det skal skrives rimeligt langsomt...

Mvh

Seth

Fra : Seth

Dato : 20-10-02 20:17