Problem i powerpoint
Fra : Groggy

Dato : 20-10-02 13:00

Jeg sidder og skal lave en powerpoint præsentation, der bl.a. skal indeholde
et link til et program. Jeg har så lavet et forsøg for jeg i præsentationen
linker til programmet Opera.

Men når man så klikker på linket, kommer den advarsel frem:
http://www.futurity.dk/billeder/vindue.gif

Denne vil jeg ikke have popper op. Er der en måde at fjerne denne på? Jeg
har kigget indstillingerne i både explorer og powerpoint igennem, uden at
finde noget der kan fjerne den advarselsboks.

Håber I kan hjælpe

MVH

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : pre

Dato : 21-10-02 14:09

Peøv at læse advarslen én gang til. Det er dit eget sikkerhedssystem
der går i gang, sandsynligvis som følge af dine egne indstillinger. Se
påsikkerhed i din hjælpetekst eller undgå at lænke til eksterne
programmer.

© pre 2002

Fra : Groggy

Dato : 23-10-02 08:52

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Peøv at læse advarslen én gang til. Det er dit eget sikkerhedssystem
> der går i gang, sandsynligvis som følge af dine egne indstillinger. Se
> påsikkerhed i din hjælpetekst...

Er gjort, dog uden held. Jeg kan ikke finde nogen måde at fjerne muligheden
for at fjerne den advarselsboks.

>... eller undgå at lænke til eksterne
> programmer.

Hvis det bare var så nemt.

Jeg kan desværre ikke rigtig komme uden om at linke til en ekstern
programfil i den præsentation jeg skal lave.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : pre

Dato : 23-10-02 18:32

Jeg har ikke mere, men dels sender jeg en oversigtsfil hvor
du kan tjekke f. eks. Multimedia, dels vil jeg anbefale at du kikker på
den engelsksprogede PowerPoint gruppe. Den er stor, levende og der
møder du andre der arbejder ud over normalen. Det er muligt at du kan
klikke ind fra filen, men ellers gå til

hvorfra du kan abonnere på gruppen. Det er også gratis.

© pre 2002

Fra : Groggy

Dato : 25-10-02 13:18

> [...]
> klikke ind fra filen, men ellers gå til
>
> hvorfra du kan abonnere på gruppen. Det er også gratis.

Ok det prøver jeg.

Jeg siger tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)