Kedelige Jim Carrey
Fra : Per.K

Dato : 20-10-02 11:08

Nogen der ved hvornår at Jim Carrey igen begynder at lave komedier igen ?
De seneste film han har lavet har godt nok været kedelige.
Normalt når man ellers sagde: Jim Carrey, vidste man at der her er tale om
en
meget morsom mand, men på det seneste kan man begynde at sige:
Nå ham den kedelige skuespiller. Han skulle lade andre lave drama film og
holde
sig til det morsomme.
Selv hans seneste The Majestic er godt nok søvndysende.

Venligst Per

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 20-10-02 13:06

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> wrote in message news:xfvs9.13$Id5.673@news.get2net.dk...
> [...]
> holde
> sig til det morsomme.
> Selv hans seneste The Majestic er godt nok søvndysende.

"Man on the moon" var da meget vellykket. Ligeledes "Truman Show".
Tværtimod blev det netop ensformigt at se ham i de der "crazy" roller...

Han kan godt spille andet så det er da helt ok at han prøver.
Men lige netop "The Majestic" er rigtig nok lidt kedelig og forudsigelig.

Anders Hyltoft

Fra : CK

Dato : 21-10-02 02:06

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> wrote in message
> Nogen der ved hvornår at Jim Carrey igen begynder at lave komedier igen ?

Ja hans næste film hedder Bruce Almighty og den udkommer i 2003.
Det er en komedie instrueret af Tom Shadyac, som også lavede LIAR LIAR med
hr. Carrey

> Selv hans seneste The Majestic er godt nok søvndysende.

Jeg synes den var udemærket. Den viser at Jim Carrey sagtens kan spille
seriøse roller. Jeg synes det var en god film. Den
er ihvertfald bedre end at se ham hoppe ud af røven på et næsehorn.

Mvh
Christian

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 21-10-02 20:35

"CK" <ckusknerSPAMSPAMGOAWAY@worldonline.dk> wrote in message news:<4qIs9.144114$Qk5.5580761@news010.worldonline.dk>...

> Den er ihvertfald bedre end at se ham hoppe ud af røven på et næsehorn.

Hvad er der nu pludselig i vejen med det? Det' da kultur på højt, højt niveau...

Fra : Per.K

Dato : 22-10-02 16:05

"CK" <ckusknerSPAMSPAMGOAWAY@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> seriøse roller. Jeg synes det var en god film. Den
> er ihvertfald bedre end at se ham hoppe ud af røven på et næsehorn.

Hvad søren har du imod den scene ?
Den er da til at skrige af grin over, specielt når man tænker på turisternes
reaktioner
Den kan jeg stadig skrige af grin over.

Venligst Per

Ps. Savner en Ace Ventura 3