css - hjælp
Fra : Rune Madsen

Dato : 20-10-02 11:11

Hejsa.
Jeg har et problem. Jeg vil til at lave en hjemmeside med css men jeg har
ikke så meget forstand på det.
Er der en der kænder en god side hvor jeg kan lære noget på jeg har prøvet
www.html.dk den har også lært mig meget men jeg vil gerne vide mere.
Lige en sidste ting siden må meget gerne være på dansk.

på forhånd tak.
Rune

Fra : Lina L

Dato : 20-10-02 13:23

> Er der en der kænder en god side hvor jeg kan lære noget på jeg har prøvet
> www.html.dk den har også lært mig meget men jeg vil gerne vide mere.
> Lige en sidste ting siden må meget gerne være på dansk.

www.ralum.dk - der er i hvert fald nogle danske CSS-tutorials.
Jeg ved så ikke, om de er sværere end dem på HTML.dk, men du kan da altid
se, om det er noget for dig

Fra : Grytt

Dato : 20-10-02 22:16

"Rune Madsen" skrev bl.a.:
>Hejsa.
>Jeg har et problem. Jeg vil til at lave en hjemmeside med css men jeg har
>ikke så meget forstand på det.
>[klip]

Der er megen hjælp at hente med denne bog:
Christensen, Heine Lennart
Referencebogen til CSS
- den kan bl.a. lånes på biblioteket
--
en hilsen fra Henning i Brøndby
Jeg siger hvad jeg mener, og mener hvad jeg siger.

http://home1.inet.tele.dk/hgrytter/