Jagt nummer 2
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 20-10-02 09:05

Hejsa ville dele min glæde med jer.

I fredags var jeg på jagt for første gang, og det gik over al forventning..
Dog må jeg indrømme at min beklædning ikke var den bedste. Ellers fik vi 7
gråænder... ca 14 mand, og jeg mener selv at jeg kan stå for 2 med 3 skud,
men desværre var der jo andre der havde samme mening.. Men det var en kanon
oplevelse...

Idag skal jeg så på jagt igen, med en mc kammerat og nogle andre.. Der skal
vidst kun skydes råvildt, da det er hvad der er mest af.. puhhh jeg glæder
mig .

Knæk og bræk derude på denne billed skønne søndag...

--

Brian Wendelbo
http://kajogstjernerne.homestead.com/erikpedersen.html

Fjern X i adr. ved svar

Fra : Peder Porse

Dato : 20-10-02 12:32

Brian Wendelbo wrote:
> [...]
> mig .
>
> Knæk og bræk derude på denne billed skønne søndag...

Knæk og Bræk!
pp

--
Peder Porse