[TDC Mobil]: problemer med sms til udlande~
Fra : Rainer Schöbe

Dato : 20-10-02 08:31

Hej!

TDC Mobil vil pr. 01/11-02 ændre prisen for at sende sms til udenlandske
mobiltelefoner fra kr. 0,50 hhv. kr 1,-- til kr. 3,-- hhv. kr. 3,50.

Se mere her: http://www.tdcmobil.dk/u_21114.htm

Hvad vil Telmore beregne? Kr. 0,25 eller kr. 2,75?

Vil jeg endelig kunne sende beskeder til tyske E-Plus (som har p.t. lukket
for beskeder fra TDC Mobil)?

--
Rainer Schöbe, Tyskland
using "E-Plus Professional Data HSCSD"

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-10-02 10:31

"Rainer Schöbe" <rainer.xp20021027.schoebe@imail.de> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Se mere her: http://www.tdcmobil.dk/u_21114.htm
>
> Hvad vil Telmore beregne? Kr. 0,25 eller kr. 2,75?

Det er ikke til at vide. Lad os håbe at Telmore ikke bliver nødt til at forhøje priserne
lige så meget som TDC. Jeg synes at det er en hamber pris, og det vil nok begrænse
min lyst til at sende SMS til udlandet

> Vil jeg endelig kunne sende beskeder til tyske E-Plus (som har p.t. lukket
> for beskeder fra TDC Mobil)?

Jeg vil tro, at der så atter bliver åbnet for SMS til de lande der i tidens løb har spærret
for SMS'er fra TDC, fordi TDC ikke overholdt afregningsstandarden for internationale
SMS'er.

Claus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-10-02 14:54

> Jeg synes at det er en hamber pris

Helt enig, det kan meget hutigt blive dyrt hvis man skriver ret meget sammen med nogle i
udlandet...!

Man kan jo altid sende fra nettet - http://www.vindenand.dk/sendsms

--
Michael
http://www.vindenand.dk/konkurrencer - vind .dk/.com/.net/.org domæne

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-10-02 17:19

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> wrote in message

> Helt enig, det kan meget hutigt blive dyrt hvis man skriver ret meget
sammen med nogle i
> udlandet...!

Hvad så når der sendes SMS´er til en Dansk mobiltelefon i Udlandet? Så har
vi jo balladen igen.. Så vil udbyderne vil heller ikke levere DE sms´er?????

Fra : LBC

Dato : 21-10-02 23:45

On Sun, 20 Oct 2002 18:18:40 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Hvad så når der sendes SMS´er til en Dansk mobiltelefon i Udlandet? Så har
>vi jo balladen igen.. Så vil udbyderne vil heller ikke levere DE sms´er?????

Umiddelbart vil jeg ikke tro at de bliver "overtakseret" men TDC kan
lade SMS'en forsvinde ud i den blå luft.

Lars