N3310 lyd-problem !!
Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 20-10-02 05:31

Hej Alle!
Kender nogen til onvenstående problem?
Jeg har 2 stk. 3310! Fungerer begge problemfrit, dog er det ingen lyd når
telefonerene ringer.
Begge telefoner er fornyligt opdateret til 5.57, 3315 aktiveret m.m.
Har forsøgt af skifte højtt. m.m. prøvet dele fra andre 3310. Mest af alt
lyder det vel som et hardware problem, men begge fungerede fint for 2 dage
siden.
Har lagt tørt i en kasse herinde, uden fugt så det er kun på selve
printet el. i flashen problemet ligger.
nb. har også forsøgt andre flashes.

Anyone ?

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen

Fra : Per Sørensen

Dato : 20-10-02 07:23

Hej Thomas, det lyder som om det er buzzeren i printet du skal have
udskiftet:)

www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.